"דווקא הקונסולית הישראלית, הערימה קשיים"

עסקני ברסלב מביעים תרעומת קשה על הקונסוליה הישראלית באוקראינה, באשר להליך האישורים לצורך הטסת גופתו של הבחור אלי אליה ז"ל, שטבע למוות באגם באומן • "אני לא מגיעה לשם", היא אמרה

עסקני ברסלב מביעים תרעומת קשה על הקונסוליה הישראלית באוקראינה באשר להליך האישורים לצורך הטסת גופתו של הבחור אלי אליה ז"ל שטבע למוות באגם במהלך ראש השנה באומן.

גורם בכיר בברסלב אמר אמש (ב') ל-JDN: "היינו צריכים 9 אישורים כדי להוציא את הגופה לישראל, 32 שעות טולטלנו ממקום למקום עם הגופה כדי להשיג את האישורים הנדרשים כשהקושי היה רב, אולם כשהיינו צריכים את האישור האחרון והסופי מהקונסוליה הישראלית נתקלנו באטימות.

"כשהיינו כבר בשדה התעופה ושוחחנו עם הקונסולית והסברנו לה את נושא כבוד המת וביקשנו ממנה להגיע לשדה התעופה, מרחק נסיעה של רבע שעה מהמקום בו היא נמצאת, כדי שתחתום על המסמך האחרון, היא השיבה לנו 'אני לא מגיעה לשם, תבואו אליי עם הגופה'".

עוד אמר הגורם, כי "על אף ניסיונות לדבר אל ליבה גם מצד אנשים מקומיים, נתקלנו בסירוב. לבסוף, באישור משרד החוץ בירושלים הטסנו את הגופה לישראל ללא חתימתה כשנאמר לנו שכאן בארץ יחתמו על האישור האחרון".

לדבריו, "כואב מאוד שדווקא הקונסוליה הישראלית היא זו שהערימה קשיים במתן האישור האחרון, כאשר השלטונות האוקראינים סייעו לנו כל העת במתן האישורים ככל שניתן".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו