ח"כ אשר: "במשרד האוצר ישב אדם שלא מבין בכלכלה, וכולנו משלמים על הטעויות שלו"

אשר היטיב לצטט מפיו של לפיד עצמו שאמר: "בכל מקום בעולם, פוליטיקאים שנכשלו, נחשבים לכישלונות והולכים הביתה בלי לקבל הזדמנות נוספת" • עוד מפניני לפיד: ""אנחנו תקועים עם פוליטיקאים שמשתמשים תמיד עם אותו סט של חמישה משפטים משומשים", לפיד -ציין אשר- לא משתמש אפילו בחמישה משפטים.

בנאום תקיף שנשא מעל דוכן הכנסת אמר ח"כ יעקב אשר: "בתקופה האחרונה ראו אזרחי המדינה והעולם כולו חוסר משילות שלא היה אף פעם במדינה. בתוך הממשלה ישבו חסרי ניסיון עם אגו ויהירות שרק הרסו וחיבלו. במשרד האוצר ישב אדם שלא מבין כלום בכלכלה, הוא עשה טעויות של טירון פוליטי וכלכלי וכולנו משלמים על הטעויות הללו. טעויות במספרים, חוסר ידע על עלויות. התעקשות המוזרה על חוק מע"מ אפס, למרות התנגדות כל המומחים שהתכנית הזו הייתה גורמת לעלייה חדה של מחירי הדירות.


"לפני שבועיים כשנשאל לפיד בועדת הכספים על נתוני הצמיחה המדאיגים, ענה כי הכל בסדר וחברות האשראי העולמיות נותנים לנו גב. ארבעה ימים לאחר מכן פרסמה חברת האשראי העולמית פיצ' תחזית אשראי מדאיגה למשק הישראלי".

קרא עוד:

[postim]

וכאן פנה ח"כ יעקב אשר לסגנית יו"ר הכנסת ממפלגת 'יש עתיד' הגב' קלדרון שישבה בראש הדיון ואמר לה "אני מאד מסתקרן לדעת מה היה אומר יאיר לפיד הפרשן אם הוא היה מדבר על שר האוצר של היום. אצטט משפט שהוא אמר לפני הבחירות: "בכל מקום בעולם, פוליטיקאים שנכשלו, נחשבים לכישלונות והולכים הביתה בלי לקבל הזדמנות נוספת". צודק. נאה דורש, נאה מקיים".

"אבל הכי גרוע" אמר ח"כ יעקב אשר "אם שמתם לב, בשלושה החודשים האחרונים הפסיק לפיד נגד החרדים, הוא בנה עליהם כנראה. אבל ביום שהתפרקה הממשלה וביצועיו הכושלים עומדים למבחן, הוא אומר "חרדים". על כל כישלון שהוא נדרש להסביר הוא אומר את מילת הקסם "חרדים. שואלים אותו על כישלון מע"מ אפס, הוא אומר "חרדים". הוא חושב שהציבור מטומטם לגמרי.

"ועוד ציטוט מדברי הפרשן יאיר לפיד: "אנחנו תקועים עם פוליטיקאים שמשתמשים תמיד עם אותו סט של חמישה משפטים משומשים". אתה יאיר לפיד, לא משתמש אפילו בחמישה משפטים. אתה כל הזמן חוזר רק על משפט אחד "החרדים אשמים". אבל סרט האימה הזה שאתה רוצה להביא על מדינת ישראל לא יצליח לך בפעם השניה.

"לכן כפי שאמרת" אמר ח"כ אשר: "פוליטקאי שנכשל, נחשב לכישלון וצריך ללכת הביתה. לך "הביתה" לערוץ 2, שם תוכל להשתלח ולהסית ככל שתרצה, ולא תצטרך לעמוד למבחן על ביצועים" קרא ח"כ יעקב אשר ללפיד.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו