נס חנוכה: החייל שנפצע בפיגוע הדריסה בגוש עציון פקח עיניו וחייך

החייל יהונתן אהרוני שנפצע באורח קשה בפיגוע הדריסה בצומת 'אל ערוב' שבגוש עציון פקח את עיניו וחייך להפתעת חברי ארגון 'המשמחים' שהגיעו לשמח חולים במרכז הרפואי הדסה עין כרם | כעת לאחר שהועבר למח' השיקומית בתל השומר הגיעו שוב 'המשמחים' והרקידו את המחלקה יחד עם אהרוני שישב בכסא גלגלים | אביו הכריז: "זה נס חנוכה"

מאות עובדי ומבקרי המחלקה השיקומית במרכז הרפואי תל השומר השתתפו בטקס הדלקת נרות החנוכה שהתקיים בהשתתפות אמנים זמרים ונגנים שע"י ארגון 'המשמחים' מיסודו של העסקן הרב מאיר הקר. מעמד הדלקת הנרות והמסיבה בתל השומר התקיימה בסימן 'להודות ולהלל' על כל הניסים והנפלאות בתקופה האחרונה.

גיבור האירוע היה החייל משה יהונתן אהרוני שנפצע לפני למעלה מחודש באורח קשה מאוד בפיגוע הדריסה בצומת 'אל ערוב' שבגוש עציון. אהרוני שהגיע תחילה לבית החולים העי"כ כשהוא בהכרה מלאה, חווה הידרדרות חמורה במצבו ואיבד את הכרתו, והרופאים חששו מנזק מוחי בלתי הפיך, ר"ל.

לפני כשבועיים דווח בכלי התקשורת כי "בימים האחרונים פקח החייל יהונתן אהרוני את עיניו בחסדי שמים מרובים, ואף ניסה לקום לבד ממיטתו". מעטים הם היודעים אודות הנס הגדול שהתחולל בחדרו של החייל.

יו"ר ומייסד חברת 'המשמחים' העסקן הרב מאיר הקר מספר "היה זה בשעות הלילה לפני כשבועיים כאשר מתנדבים מחברת 'המשמחים', הגיעו לחדרו של אהרוני בביה"ח הדסה עי"כ, מצוידים בכלי נגינה והחלו לשיר שירי רגש ושמחה ולהפתעת הנוכחים בהם גם הורי החייל, הוא החל תחילה לחייך בזווית שפתיו ובמשך השעה אף הגיב לסובבים. מרוב התרגשות ההורים והמשפחה ששהו במקום החלו להזיל דמעות של שמחה למול מראה עיניהם בראותם את בנם מחייך ומגיב זה פעם ראשונה מאז שנפצע באורח קשה". ההורים הודו להרב הקר וחבורת 'המשמחים' ואמרו "ללא ספק בזכותכם חל השיפור הגדול במצבו".

במהלך ימי החנוכה, הגיעו החברים שוב לשמחו והפעם במחלקה השיקומית בתל השומר, אהרוני כבר נראה יושב על כיסא גלגלים, אמנם מתקשה עדיין לדבר אך הוריו ובני משפחתו הובילו אותו בריקודים הסוערים לקול צליל המנגנים מתנדבי חברת 'המשמחים'.

מרגש במיוחד היה עת שאבי החייל נשא דברי ברכה קצרים בו הודה להרב הקר וחבורתו המשמחים אלוקים ואנשים, ומפיחים רוח חיים בלב נשברים וחולים, "לראות כעת את משה יהונתן במצבו ולזעוק זה נס חנוכה", אמר האב בהתרגשות.

עובדי ומבקרי המחלקה השיקומית במרכז הרפואי הודו לחברת 'המשמחים' על האירוע המרשים אשר הכניס את תחושת החגיגיות בלב כולם.

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו