היום: כינוס נציגי "שלומי אמונים– הכלל חסידי" לקראת הבחירות

בכינוס שיתקיים בבני ברק ייטלו חלק מאות נציגים המכהנים ברשויות המקומיות, ונציגי הקהילות ברחבי הארץ

תכונה רבה בקרב מאות נציגי וחברי "שלומי אמונים – הכלל חסידי, וקהילות ירושלים", לקראת כינוס היערכות לקראת הבחירות, שיתקיים בע"ה היום יום ראשון ו' טבת, באולמי "קונטיננטל", בבני ברק.

בכינוס המיוחד, שנקרא על ידי יו"ר תנועת "שלומי אמונים" הרב מאיר פרוש, ישתתפו מאות נציגים המכהנים במוסדות אגו"י, ברשויות המקומיות, ונציגי הקהילות ברחבי הארץ, שיתכנסו לדון בשורה של אתגרים בענייני השעה, ובמרכזם הערכות לקראת הבחירות הקרובות.

זאת ועוד, בסדר היום, יובא בפני הנציגים, תקנון לבחירה מחודשת של מועמד סיעת "שלומי אמונים" לכנסת. את התקנון גיבשו ועדה מיוחדת של ראשי ערים וסגנים מכהנים של שלומי אמונים– הכלל חסידי, קהילות ירושלים", ויועצים משפטיים הבקיאים בנושא, ושבו הם הגדירו את הכללים וסדרי ההתמודדות.

קרא עוד:

[postim]

יצוין כי הבחירות המחודשות, באות בעקבות הודעתו והתחייבותו של יו"ר מרכז אגו"י בירושלים, ח"כ הרב מאיר פרוש,לפני כשנתיים, בבחירות לכנסת ה – 19, ולאחר הליך דומה של בחירות פנימיות, שהתקיימו בבחירות המקומיות לפני כשנה, במסגרת הבחירות לרשויות המקומיות בירושלים, בית שמש, ביתר ואשדוד. כאשר בהן, חזרהרב פרוש שוב על עמדתו בדבר החשיבות והצורך, לחבר ככל שאפשר את הציבור עם נציגיו, ובין השאר, גם באמצעות בחירת נציגיו, דבר שיוביל להידוק הקשר, ותחושת השייכות, בין המצביע לרשימה, ואף יהיה לו דרבון לפעול ולהצביע.

0 Responses

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו