נתניהו ניצח בפריימריז לראשות הליכוד

מרבית מתפקדי הליכוד הכריעו נגד דנון כיו"ר הליכוד, ובחרו את רשימת המועמדים לכנסת • יולי אדלשטיין מוביל את הרשימה כשאחריו גלעד ארדן, ישראל כץ, רגב, וסילבן שלום • התוצאות הסופיות צפויות היום אחה"צ

55 אחוזים מ-96,000 החברים במפלגת הליכוד הלכו אמש להצביע ב-600 הקלפיות בבחירות כפולות לראשות הליכוד ולרשימת המפלגה, מדובר בישעור הצבעה נמוך מאד ביחס לפריימריז הקודמים.

סגן שר הביטחון לשעבר דני דנון הפסיד במירוץ לראשות המפלגה מול ראש הממשלה בנימין נתניהו שזוכה בכ-85% מקולות המתפקדים. מיד אחרי סגירת הקלפיות הודה דנון בהפסדו הצפוי ובירך את נתניהו על נצחונו, "ממחר נפעל כולנו יחד למען נצחון הליכוד בבחירות" אמר יו"ר מרכז הליכוד דני דנון.

קרא עוד:

[postim]

בנוסף להחלטה על יו"ר המפלגה, הפריימריז במפלגה יקבעו את רשימת המועמדים לבחירות הארציות הקרובות. התוצאות הרשמיות צפויות לקראת אחר הצהריים אך כבר עתה, מספירת מרבית הקולות עולה תמונה מפתיעה במקצת. במקום הראשון נמצא יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, במקום השני גלעד ארדן, המקום השלישי ישוייך לישראל כץ, אחריו מפתיעה ח"כ רגב שעולה למקום הרביעי, ומי שסוגר את החמישייה הראשונה הוא סילבן שלום.

אדלשטיין מתפלל ביום הפריימריז בליכוד"מתפללים להצלחה". אדלשטיין משלים 'צענטער' במוצאי הפריימריז

שר הביטחון בוגי יעלון משפר במעט את מיקומו ופותח את החמישייה השנייה, אחריו יריב לוין, זאב אלקין, צחי הנגבי, יובל שטייניץ, בדירוגים משתנים בקצה העשירייה הראשונה. בהמשך הרשימה מוקמו חברי הכנסת, דני דנון, גמליאל, אופיר אקוניס, חוטובלי, וחיים כץ שמפתיע במיקומו הנמוך למרות קבלנות הקולות המיוחסת לו. מי שעוד מפתיע הוא משה פייגלין שמודח מהמקומות הריאליים ברשימה וככה"נ לא יכהן בכנסת הבאה.

חברי הליכוד הצביעו ב-600 אתרים בכל רחבי הארץ כדי למלא את 38 שמות המועמדים הראשונים ברשימה, אם כי הליכוד לא צפוי לקבל מספר מנדטים כה גבוה. כ-70 מועמדים השתתפו בתמודדות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו