ח"כ אדרי: "ברור לנו שאריה דרעי לא התפטר מייעודו הגדול"

לאחר שיו"ר התנועה חכל"ש אריה דרעי התפטר מהכנסת, הושבע היום ח"כ ליאור אדרי אשר יכהן במקומו מטעם סיעת ש"ס • "אני נושא תפילה שתנועת ש"ס תוסיף ותשגשג ותמשיך את מפעל חייו של מרן" אמר הח"כ הטרי

ליאור אדרי הצהיר אמונים במליאת הכנסת ויכהן כח"כ מטעם סיעת ש"ס, לאחר שיו"ר התנועה אריה דרעי התפטר מהכנסת.

אדרי, 35, בוגר ישיבת 'באר התורה' בירושלים, שירת כסגן קצונה במילואים ביחידת מודיעי נפגעים קצין העיר, וכן שלוש שנים בחיל חינוך, ושימש כאחראי תחום בשר ושחיטה בארץ ובחו"ל בבד"ץ בית יוסף.

ח"כ אדרי אמר: השליחות הציבורית לא זרה לי. אני נושא תפילה שתנועת ש"ס תוסיף ותשגשג ותמשיך את מפעל חייו של מרן. ברור לנו שאריה דרעי לא התפטר מייעודו הגדול להמשיך את המהפכה בכל הכוח. חבריי ואנו מצפים ממנו שיוביל את התנועה במערכת הבחירות כמו שרק הוא יודע ורק הוא מסוגל לעשות.

קרא עוד:

[postim]

כאשר שובץ אדרי למקומו לפני מערכת הבחירות לכנסת ה-19, אמר אדרי: "מזה שנים, הן בשירות החינוכי והן בשירות הצבאי פעלתי למען חינוך בני הנוער בדרך התורה. עסקנו בקרוב לבבות ובהעמקת הערכיים היהודיים בקרב האזרחי כולם ללא יוצא מן הכלל. וזה בדיוק מה שאני מתכוון לעשות בכנסת הבאה כאשר תנועת ש"ס תגדל באופן משמעותי, לפעול בנחישות יחד עם חברי למען מוסדות התורה. הפסקת הקיפוח והאפליה של המוסדות התורנים, והבטחת זכויותיהם של האברכים ובני התורה. וכמובן, הסיוע לשכבות החלשות ובכלל זה האברכים ומשפחות ברוכות הילדים הנאנקים תחת הנטל הכלכלי הכבד המוטל על שכמם". לצערו, הוא נכנס לכנסת דוקא על רקע הצטמקות ש"ס באופן משמעותי, וככל הנראה, בשיירי הכנסת הנוכחית לא יספיק לעשות מאום.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו