צה"ל תקף בצפון הרצועה בתגובה לירי הגראד

חיל האוויר תקף ברצועת עזה בעקבות ירי הגראד לעבר באר שבע אתמול • ביום שישי נורו רקטות לעבר אשקלון • עד מתי?

כלי טיס של חיל האוויר תקפו בסיס לייצור אמצעי לחימה בצפון הרצועה. זוהתה פגיעה. גורמי רפואה בעזה מסרו כי שני בני אדם נפצעו באורח קל.

קרא עוד:

[postim]

התקיפה הגיעה בתגובה לירי הגראד שביצעו הפלסטינים על העיר באר שבע אתמול (שבת) בבוקר.

מדיווחים שהגיעו מעזה עולה כי חיל האויר תקף מחרטה בשכונת זיתון ממזרח לעיר. מנגנוני הביטחון של חמאס פינו את כל המטות שלהם כצעד מונע לקראת תקיפה אפשרית הלילה של צה"ל בעזה.

שלוש רקטות ליד באר שבע

אתמול בבוקר התפוצצו שלוש רקטות גראד בשטחים פתוחים סמוך לבאר-שבע. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. סמוך לשעה 11:30 נשמעה אזעקה בבאר-שבע ובמועצה האזורית בני שמעון ואזעקת צבע אדום בכמה יישובים הסמוכים לרצועת עזה. דובר עיריית באר-שבע הדגיש כי הרקטות לא נפלו בתחומי העיר.

'טיפטוף' הרקטות נמשך

ביום שישי שיגרו הפלסטינים מרצועת עזה רקטת קסאם שהתפוצצה מדרום לעיר אשקלון. לא היו נפגעים, ולא נגרם נזק ברכוש. לפני נפילת הרקטה נשמעה אזעקה באשקלון, והיא החרידה את שלוותם של התושבים עם כניסת השבת.

כשעה וחצי אחרי האזעקה באשקלון נמסר כי רקטת קסאם נפלה גם במועצה האזורית אשכול, וגם שם לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. מוקדם יותר נשמעה אזעקת "צבע אדום" ביישובי המועצה. בתחילה חשבו כי מדובר באזעקת שווא, אך בהמשך אותרה באזור רקטה.

מה יהיה הסוף?

השאלה שנשאלת בעקבות 'טיפטוף' הרקטות שנמשך היא, מתי יבינו במערכת הביטחון ובדרג המדיני שהמצב הקיים לא יכול להימשך?

בחודשים האחרונים – בלי ששמנו לב, חמאס ממשיך לשגר רקטות לאזור הדרום. התקשורת (כשמדווחת כבר משהו) לא מקדישה לעניין יותר מדי, והכדור ממשיך להסתובב. מתי ישימו לעניין סוף? לצערנו, כנראה שלאף אחד עדיין אין תשובה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הבעיה שהם עסוקים שם למעלה בבחירות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו