נחשפו שתי כנופיות גנבי רכב שפעלו בצפון ובמרכז

מעצרים אלו מצטרפים לשורת חשיפות, מעצרים וכתבי אישום בעשרות פרשיות בתחום גניבות כלי הרכב • בחקירת הכנופיה הצפונית התברר כי השניים, תושבי קלקיליה וג'נין, נהגו לפרוץ לבתים בצפון, לגנוב מהבית את מפתחות הרכב ורכוש נוסף ולהימלט עם הרכב הגנוב לשטחי הרשות

בלשי יחידת אתגר בלהב 433 תפסו לאחרונה חברי שתי כנופיות של גנבים, שעל פי החשד אחראים לגניבה של כלי רכב רבים. אחת הכנופיות פעלה באזור צפון הארץ ואילו השניה באזור המרכז.

במהלך פעילות יזומה של היחידה באזור מחסומי קו התפר, הבחינו בלשי היחידה ברכבים שעוררו את חשדם. בדיקה העלתה כי מדובר ברכבים גנובים, שאחד מהם דווח כגנוב רק שעות אחדות קודם לכן. שני החשודים ניסו להימלט מהבלשים, פרצו מחסום משטרתי ונסעו בניגוד לכיוון התנועה, אך בסופו של דבר נעצרו בתום מרדף רכוב ורגלי. בחקירתם התברר כי השניים, תושבי קלקיליה וג'נין, נהגו לפרוץ לבתים בצפון, לגנוב מהבית את מפתחות הרכב ורכוש נוסף ולהימלט עם הרכב הגנוב לשטחי הרשות.

במקביל ניהלה היחידה חקירה סמויה ומורכבת, בשיתוף היחידה האווירית של משטרת ישראל, נגד כנופיית גנבי רכבים מלוד, החשודים כי בחודשים האחרונים גנבו כלי רכב רבים באזור המרכז. החשודים נהגו לארוב לבעלי כלי רכב עד שיצאו ממכוניתם בעודה מונעת, לעתים רק על מנת להושיב ילד בכסא הבטיחות. אז התיישבו במהירות במושב הנהג ונמלטו עם הרכב. חלק מהחשודים נעצרו בעודם נוסעים ברכבים הגנובים, לאחר שזוהו ע"י המסוק המשטרתי.

מעצרים אלו מצטרפים לשורת חשיפות, מעצרים וכתבי אישום בעשרות פרשיות בתחום גניבות כלי הרכב. הם התאפשרו הודות לפעילות נחושה ומקצועית של היחידה ושל כלל מחוזות משטרת ישראל, כחלק מהמאמץ להעלאת סיכויי העבריין להיתפס.

צילום: חטיבת דובר המשטרה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו