חשיפה: "אברך שקוף" – ש״ס מעלה את קמפיין 'השקופים׳ למגזר החרדי

הפניה לבני התורה עוסקת בעיקר בקיצוצים שחוו האברכים במהלך השנה בקיצוץ בקצבאות הילדים ובהבטחת הכנסה, בהיעדר כוללים ובמלגות הזעומות • קמפיין השקופים החרדי של ש"ס יכלול מספר דמויות ׳שקופות׳ אשר יגוללו את גזרותיה הקשות של הממשלה מהזווית האישית

קמפיין מפלגת ש"ס ׳השקופים׳ המעורר הדים רבים בציבור הכללי, מגיע גם לציבור החרדי. הקמפיין נחל הצלחה כי המחיש באופן חד וקולע את דאגתה הרבה של תנועת ש"ס לאוכלוסיות המוחלשות ולשני מיליון איש החיים מתחת לקו העוני.

הבוקר עולה תנועת ש"ס בקמפיין ׳השקופים' למגזר החרדי. הפניה לבני התורה עוסקת בעיקר בקיצוצים שחוו האברכים במהלך השנה בקיצוץ בקצבאות הילדים ובהבטחת הכנסה, בהיעדר כוללים ובמלגות הזעומות, קיצוצים אשר גרמו לעשרות אלפי אברכים להוריד מלחמם ומפתם של ילדיהם הרכים, ובמצוקות של הציבור החרדי המרגיש שקוף מול מוסדות השלטון, כל זאת בעקבות היחלשות הכח החרדי בבחירות האחרונות והישארותה של מפלגת ש"ס מחוץ לקואליציה.

קמפיין השקופים החרדי של ש"ס יכלול מספר דמויות ׳שקופות׳ אשר יגוללו את גזרותיה הקשות של הממשלה מהזווית האישית שלהם.

במודעה שעלתה הבוקר מספר אברך על הקושי היום יומי לכלכל את משפחתו תחת גזירת הקיצוץ בקצבאות הילדים, דבר המונע מילדיו את הסנדוויץ של הבוקר וכוס החלב של הערב. האם אני ומשפחתי שקופים לממשלה? שואל האברך בכאב, ועונה כי רק ש"ס חזקה תפעל להשבת קצבאות הילדים ולרווחתם של האברכים.

מסתבר, כי חלקים גדולים מהציבור החרדי חשים ׳שקופים' מול גזירות הממשלה, נאבקים על הישרדותם הכלכלית, וחיים בדקדוקי עניות קשה וכל זאת רק בכדי להמשיך ולדבוק בדרך התורה.
כזכור, יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי זעק לאחרונה לנוכח חרפת הרעב השורר בישיבות הקדושות ובכוללים. ״כיצד ייתכן שהמובחרים שבבנינו, שבט לוי של עם ישראל, האברכים המוסרים נפשם לקיום העולם ובטחון ישראל יחיו בתנאים קשים כאלו? ש"ס תילחם להגדיל את תקציב עולם התורה ולאפשר לאברכים לחיות בכבוד ולפרנס את בני ביתם". אמר דרעי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו