ברוך דיין האמת: הילדה אדל ביטון נפטרה מדלקת ריאות

אדל בת הארבע, נפצעה אנושות לפני כשנתיים מיידוי אבנים בשומרון, ומאז לא חזרה למצב בריאותי תקין • בשבוע האחרון הידרדר מצבה בשל סיבוך בדלקת ריאות, עד שהיום נפטרה • ה' יקום דמה

הפעוטה אדל ביטון בת הארבע, אשר נפצעה לפני כשנתיים באורח אנוש מיידוי אבנים על הרכב בו נסעה עם אימה בכביש חוצה שומרון, נפטרה הערב מסיבוך של דלקת ריאות.

אדל אושפזה השבוע במצב קשה בבית החולים לילדים 'שניידר' בפתח תקווה, היום חלה הידרדרות במצבה עד שנפטרה למגינת כל לב.

לאחר הפיגוע בו נגרם לה נזק מוחי בלתי-הפיך, אושפזה אדל לתקופה ממושכת בבית החולים שניידר, שם נלחמו הרופאים על חייה עד שהצליחו לייצב את מצבה. בהמשך הועברה לשיקום בבית לוינשטיין ובבית החולים לילדים 'דנה' במרכז הרפואי איכילוב. במשך כל התקופה הארוכה עברה אינספור טיפולים וניסיונות שיקום, עד שבספטמבר האחרון היא שבה לביתה.

סבתה אמרה הבוקר בבית החולים, כי "כל יום שהיא בבית זה יום של שמחה". הסבתא סיפרה כי היא "ילדה מקסימה, משתפת פעולה, עושה כל מה שמבקשים ממנה. היא אתנו, היא לא מנותקת מאתנו. לפעמים אפילו בטלפון אני מנשקת אותה ומדברת אליה, והיא מגיבה עם כל מיני סימנים משלה. הבן שלי וכלתי מטפלים בה כאילו זה הייעוד שלהם, הם רופאים לכל דבר. אני מקווה שהם ימשיכו לטפל בה. הם זוג חזק שמתמודד מאוד קשה עם המצב, אבל בזכות האמונה מתגברים על הכול".

אימה אמרה היום בכאב כי אין ספק שכל הסיבוכים הרפואיים בשנתיים האחרונות נבעו מהנזק המוחי שנגרם לה בידי המחבלים.

מבית החולים נמסר בהודעה רשמית: "בצער רב אנו מדווחים על מותה של אדל ביטון, אשר למרות מאמצי הרופאים הלכה לעולמה לפני שעה קלה. תנחומינו למשפחה".

ה' יקום דמה ויהי זכרה ברוך

0 Responses

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו