הרצוג: "האופוזיציה היא האופציה הריאלית היחידה"

יו"ר המחנה הציוני אמר בישיבת הסיעה כי המפלגה תהיה תחליף אמיתי בכל התחומים ל'ממשלת הימין הקיצוני' שזמנה קצוב • היו"ר הזמני של הכנסת ה-20, עמיר פרץ, הודיע כי החליט לבטל את הפגרה ולקיים פעילות מלאה בכנסת בתקופה הקרובה, ככל שיתאפשר

בתחושת החמצה קשה קיימה היום סיעת המחנה הציוני את ישיבתה ראשונה לאחר הבחירות, במטה המפלגה בתל אביב.

יו"ר המפלגה, ח"כ יצחק הרצוג, אשר עד לפני שעות לא רבות ראה את עצמו כראש הממשלה הבא של מדינת ישראל, אמר בישיבה כי "אני גאה במאבק שניהלנו. אנחנו נהיה תחליף ראוי ואמיתי בכל התחומים ובכל הנושאים לממשלת הימין הקיצוני שזמנה קצוב. הליכה לאופוזיציה היא האופציה הריאלית היחידה שעומדת בפנינו".

קרא עוד:

[postim]

הרצוג לא הסתיר את אכזבתו מניצחונו המפתיע של הליכוד, ואמר: "אנחנו מרימים היום את הראש למציאות בה נמשיך להוביל מחנה גדול וחזק שרוצה מדינה יהודית, דמוקרטית, בטוחה וצודקת. נשרת את העם שיצא לרחובות, לצמתים ולקלפיות בתקווה גדולה ובעוצמה".

לבני: "הקרב לא הסתיים"

שותפתו של הרצוג להנהגת המפלגה המאוחדת, ח"כ ציפי לבני, הוסיפה: "קמתי הבוקר בתחושה קשה. בשליחות גדולה וגאווה חברנו לשותפות אמת. גיליתי בהרצוג מנהיג אמיץ שאוהב את עם ישראל. הקרב לא הסתיים, יש כאן שתי דרכים של ערכים מנוגדים". לבני הכריזה כי "ממשלת החלום של נתניהו היא ממשלת הסיוטים של ישראל – ולכן אסור לנו להרים ידיים וצריך להיאבק על דרכנו גם מהאופוזיציה".

בישיבה הודיע ח"כ עמיר פרץ, אשר יכהן כיו"ר הכנסת הזמני עד לכינונה של הממשלה ולמינוי יו"ר קבוע, כי החליט לבטל את פגרת הכנסת ולנהל סדר יום מלא בכל ימי הפעילות האפשריים, למרות שהתקופה עמוסה בחגים ובאירועים ובדרך כלל זו תקופת פגרה. פרץ נימק את החלטתו בכך שעבודת הכנסת מושבתת כבר שלושה חודשים בגלל מערכת הבחירות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו