יחידת החילוץ ערבה חילצה קבוצות מטיילים שנקלעו לסכנה

יחידת החילוץ ערבה חילצה משפחה עם שלושה ילדים שנקלעו לסכנה, יחד עמם חולצו קבוצת צעירים נוספת • כוחות הביטחון שבים ומזכירים כי הטיול בתנאי שטח בשעות החשיכה מסוכן מאוד

מתנדבי יחידת ערבה, יחידת החילוץ של משטרת המחוז הדרומי, קיבלו אמש ארבע קריאות לעזרה. משפחה עם שלושה ילדים קטנים שטיילה אתמול בנחל גוב איבדה את דרכה ונקלעה לשעות החשיכה המסוכנות. דבר דומה אירע לקבוצת צעירים שמבלי משים סטו משביל ההליכה שלהם בנחל מזור, ועם רדת החשיכה מצאו עצמם בלי מים או אמצעי תאורה. בנוסף, גבר דווח כנעדר באזור וכן שתי צעירות שיצאו לטייל באזור המכתש ואבדו עקבותיהן.

לאחר חיפושים וסריקות הצליחו מתנדבי יחידת החילוץ לאתר את המשפחה ואת קבוצת הצעירים, חילצו אותם והעבירו אותם למקום מבטחים בריאים ושלמים. גם שלושת הנעדרים אותרו והושבו בשלום.

כוחות הביטחון שבים ומזכירים כי הטיול בתנאי שטח בשעות החשיכה מסוכן מאוד. כדי להימנע ממנו יש לחשב מראש את זמן ההליכה במסלול ולצאת לדרך בשעה שתאפשר את סיום המסלול לפחות שעתיים לפני רדת החשיכה. במקביל יש להודיע לבני משפחה או חברים על יציאתכם לטיול ואת זמן החזרה המשוער, כדי שיוכלו להתריע ולבדוק אם הכל כשורה אם יתרחש עיכוב לא מתוכנן.

במקרה שנקלעים בכל זאת לחשיכה באזור מצוקי, יש לעצור במקום ולהיערך לשהות לילה עד הזריחה. רצוי להצטייד בפנס טוב ובסוללות רזרביות לצורך תאורה ואיתות בשעת מצוקה.

חילוץ יחידת חילוץ ערבה. חוהמ פסח

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו