הורי התלמידים באשדוד נדהמו: מוסדות החינוך סגורים, השוק העירוני פתוח

תושבים בעיר: "האם מישהו בעירייה מוכן לקחת אחריות על ביטול התורה רחב ההיקף? האם התקיימה התייעצות עם מומחי נפש ופסיכולוגים לילדים, על מידת הנזק העלולה להיגרם להם מניפוח האזעקה אתמול לממדים לא פרופורציונליים?" • בצהריים נכנע ראש העיר למאחת ההורים והורה על קיום הלימודים בשעות אחה"צ כסדרם

השערורייה באשדוד נמשכת ואף מתעצמת: אלפי ילדים חרדיים נותרו הבוקר בבתיהם ולא הלכו ללימודים, לאחר שהעירייה החליטה בצעד מקומם על ביטול הלימודים היום במוסדות החינוך בהם לא קיים מיגון.

בעוד מוסדות החינוך החרדיים הממוקמים במבנים יבילים סגורים הבוקר על מנעול ובריח, בתואנה של 'דאגה לביטחון התלמידים', נדהמו היום ההורים בעיר לגלות כי העירייה החליטה דווקא לאפשר את פתיחתו של השוק העירוני, הפועל במתחם פתוח ולא ממוגן.

עדכון: ראש העיר יחיאל לסרי נכנע למחאת ההורים והורה על קיום הלימודים אחר הצהריים כסדרם.

ההורים הזועמים אומרים כי ילדיהם, הנאלצים במשך כל השנה לסבול מתנאי לימודים לא ראויים בקרוואנים דולפים בחורף ולוהטים בקיץ, ללא מגרשי משחקים ובלי שטחים פתוחים, שוב משלמים את המחיר על מחדלי העירייה והממשלה.

קרא עוד:
[postim]

הורים ששוחחו עם כתבנו מסבירים כי הנזק כפול ומשולש: לא די שהילדים מפסידים לימודים – דבר חמור כשלעצמו – שהייתם בבית עקב נפילת הרקטה, משיבה אותם אחור אל המראות, הקולות והאזעקות, אותם ספגו אל נפשותיהם הרכות במשך 50 יום בשנה שעברה, ופותחת מחדש את פצעי הטראומה שכבר החלו להגליד.

"האם מישהו בעירייה מוכן לקחת אחריות על ביטול התורה רחב ההיקף? האם התקיימה התייעצות עם מומחי נפש ופסיכולוגים לילדים, על מידת הנזק העלולה להיגרם להם מניפוח האזעקה אתמול לממדים לא פרופורציונליים?", שואלים ההורים בכאב.

photo_2015-05-27_08-53-50הילדים סובלים פעמיים. חרפת הקראוונים באשדוד

הורים רבים סיפרו כי ניסו להרגיע אמש את ילדיהם ולהסביר שמדובר במקרה ירי חד-פעמי שאינו הולך להתפתח להסלמה, אולם לאחר הודעת העירייה על ביטול הלימודים, נתקפו הילדים בחרדה מאפשרות של מלחמה נוספת, כתשעה חודשים בלבד לאחר סיומה של הקודמת, הזכורה שלא לטוב.

לביטול הלימודים אין כל הצדקה, גם בשל ההפסד הכספי הנגרם לתושבים רבים, עצמאיים ושכירים, הנאלצים בשל החלטתה השרירותית והלא-מוצדקת של העירייה לקחת יום חופש מהעבודה או להשאיר את בתי העסק שלהם סגורים.

מעיריית אשדוד נמסר כי "חשוב לציין שעל פי המידע שיש בידי העירייה מדובר באירוע נקודתי ולא צפויה הסלמה של המצב הביטחוני, אך ננקטים כל אמצעי הזהירות הנדרשים".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בקול מבשר בארה"ב התראיין אפרים וובר חבר מועצת העיר מטעם בעלזא, ובחוצפתו כי רבה התלונן על כך שיש לבעלזא היום 15 כיתות בקראוואנים שלא יכולים לקיים היום לימודים, שקר וכזב, התקיימו לימודים שם כרגיל כי יש להם מקלטים מסודרים יפים וגדולים, למה יגרע חלקנו בכלל חסידי??? למה לא מגיע גם לנו מקלטים כמו שיש בבעלזא, ומה עוד שמול הת"ת הכלל חסידי מתנוסס לתפארה הבנין החדש של בעלזא שיעזור להם בעה"י להתפטר מחרפת הקראוואנים.
מתי תואילו בטובכם להסתכל על עוד מישהו ולחייך אליו???

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו