בחסדי שמים: סוכל ניסיון פיגוע סמוך לכותל המערבי

כוחות הביטחון הצליחו לסכל פיגוע דקירה בעיר העתיקה בירושלים בסמוך ל'שער מוכרי הכותנה' בהר הבית • הערבי תושב השטחים נתפס לאחר שניסה להתחמק מתחקור, בחקירתו הודה בפני השוטרים כי היה בכוונתו לבצע פיגוע דקירה, במהלך התחקור נמצא תיק שהוסתר סמוך לשער שכם ובו נמצאה סכין

שוטרי יחידת הר הבית הבחינו בצעיר שעורר את חשדם בשער הכותנה. כאשר החלו לתחקר אותו על מעשיו, עזב את המקום. השוטרים דיווחו על החשוד בקשר, ושוטרים בשער הברזל הבחינו בו ועיכבו אותו לבדיקה.

מפקד יחידת הר הבית, רפ"ק שלומי טובול, הגיע למקום ודיבר עם החשוד. הצעיר התוודה בפניו כי החליט לבצע פיגוע דקירה וכי הגיע לתפילה אחרונה בהר הבית, אשר אחריה תכנן לבצע את הפיגוע. הוא סיפר כי רכש סכין והחביא אותה סמוך לשער שכם.

החשוד הוביל את השוטרים לשער שכם, שם הצביע על תיק שהוחבא בשיחים. בתיק נמצאו סכינים ומברגים, והחשוד סיפר כי תכנן לבצע באמצעותם את הפיגוע. החשוד, בן 25 מחברון, נעצר והועבר לחקירה במרחב דוד. מפקד הר הבית הדגיש כי ערנותם של שוטרי היחידה מנעה פיגוע רצחני ופגיעה בחפים מפשע.

אמלח דקירההאמל"ח שנתפס בתיק. (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

קרא עוד:
[postim]

בסוף השבוע שעבר הותרו לפרסום פרטי פיגוע הדקירה בליל שבועות בירושלים. הדוקר נצפה במצלמות המשטרה כשהוא מתקרב לקבוצת אברכים ברחוב הבד לכיוון הכותל לתפילת ליל שבועות. הצעיר שלף מכיסו סכין, דקר שניים מהם ונמלט מהמקום. שוטרי מרחב דוד ולוחמי מג"ב הוזעקו למקום ופתחו בסריקות. במקביל שוטרי יחידת מבט 2000, המפעילים מצלמות בעיר העתיקה, זיהו את החשוד במצלמות האבטחה וכיוונו אליו את הכוחות עד למעצרו של החשוד.

אילוסטרציה: פלאש 90

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו