ילד בן 11 נפצע קשה מפגיעת רכב בקריה החרדית בבית שמש

האירוע הקשה התרחש ברחוב רבי יוסי בן קיסמא, בקריה החרדית בעיר • ילד נוסף שחצה עמו את הכביש לא נפגע, בחסדי שמים • העתירו בתפילה לרפואתו השלמה של הילד נתן יהודה בן הינדל, בתושח"י

תאונת דרכים קשה הערב בבית שמש: ילד כבן 11 נחבל בראשו ונפצע קשה מפגיעת רכב, בעת שחצה את הכביש ברחוב רבי יוסי בן קיסמא, בקריה החרדית בעיר. ילד נוסף שחצה עמו לא נפגע כלל, בחסדי שמים.

בנצי גולדברג מתנדב איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה, סיפר: "כשהגעתי למקום הילד שכב בשיחים בצד הדרך לאחר שנפגע מרכב והועף לצד הכביש, עוברי אורח סיפרו כי הוא חצה את הכביש יחד עם ילד נוסף שלמרבה הנס לא נפגע, לאחר טיפול רפואי שהענקנו לו בזירה הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה עין כרם כשמצבו מוגדר קשה".

קרא עוד:
[postim]

המשפחה מבקשת להעתיר בתפילה עבור הילד נתן יהודה בן הינדל, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

באשקלון נפצע הערב באורח בינוני רוכב אופנוע, לאחר שפגע ברכב ברחוב דוד רמז בעיר. לאחר טיפול רפואי ראשוני שקיבל במקום, הוא פונה להמשך קבלת טיפול בבית החולים ברזילי הסמוך, כשהוא במצב בינוני, נסיבות התאונה ייבדקו על ידי המשטרה.

הבוקר נפגע נער בן 17באורח קשה לאחר שנמחץ על ידי מלגזה שהתהפכה, ברח' שמעון הבורסקאי בבת ים. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים איכילוב בתל אביב, כשהוא מורדם מונשם וסובל מפגיעה רב מערכתית.

(צילום ארכיון: יונתו זינדל – פלאש 90)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו