בני ברק: בת 4 נפלה מחלון ביתה בגלל סורג שהושאר פתוח

ילדה בת 4 נפלה מחלון ביתה ברח' ר' לוי יצחק מברדיצ'ב לאחר שהסורגים נותרו פתוחים. היא פונתה לביה"ח כשהיא במצב קשה, מורדמת ומונשמת

סמוך לשעה 14:10 דווח לכוחות ההצלה כי ילדה כבת 4 נפלה מגובה ברחוב רבי לוי יצחק מברדיטשוב בבני ברק ונחבלה קשות בראשה, מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'בני ברק' העניקו לה טיפול רפואי ראשוני.

הפרמדיקים של מד"א המשיכו להעניקים לילדה טיפול רפואי ופינו אותה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים תל השומר כשהיא במצב קשה וסובלת מפגיעה רב מערכתית.

זאב טפר חובש בכיר באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בילדה שנפלה מחלון ביתה בקומה שניה ונחבלה קשות בראשה, יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקתי לה טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים במצב קשה כשהיא מורדמת ומונשמת, נסיבות המקרה בבדיקה".

שאול היימן צלם סוכנות הידיעות "חדשות 24" מסר: "החלון בקומה השניה ממנו נפלה הילדה היה מסורג אך עם בריח שמאפשר את פתיחת הסורג, הילדה נפלה לקרקעית הבניין ונפצעה קשה, חשוב להפיק לקחים ממקרה מצער זה ולדאוג תמיד שהסורגים בחלונות יהיו נעולים (עדיפות עם מנעול) בכדי למנוע אסונות מיותרים".

צילום: שאול היימן – סוכנות הידיעות "חדשות 24"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו