יעלון: "אסור לעולם החופשי להשלים עם מתקפות הטרור"

שר הביטחון הזהיר כי מטרתם של הפיגועים הם להרתיע את מדינות המערב מקיום חיים תקינים, לשבש את חיי אזרחיהן ולנסות למוטט את מדינות ערב המתונות • "על משפחת העמים להוסיף ולהיאבק בו בכל האמצעים, תוך שילוב זרועות ושיתוף פעולה מבצעי ומודיעיני"

שר הביטחון משה יעלון הגיב לשרשרת הפיגועים הרצחנית שהכתה ברחבי העולם בסוף השבוע. "אני מבקש להשתתף בצערן של המשפחות והמדינות מהן נרצחו אתמול אזרחים ותיירים בתוניסיה, כוויית וצרפת במתקפות טרור חמורות", אמר יעלון.

"מדובר במתקפות טרור שאסור לעולם החופשי להשלים עמן, ומטרתן להרתיע את מדינות המערב מלקיים חיים תקינים, לשבש את חיי אזרחיהן ולנסות למוטט את מדינות ערב המתונות", הזהיר שר הביטחון.

בהודעה שמסר לתקשורת הזרה אמר יעלון כי האסלאם הרדיקאלי וזרועות הטרור חסרות המעצורים שהוא שולח ומנסה לשלוח לכל פינה, הוא איום חמור ומסוכן על שלום העולם. על משפחת העמים להוסיף ולהיאבק בו בכל האמצעים, תוך שילוב זרועות ושיתוף פעולה מבצעי ומודיעיני.

קרא עוד:
[postim]

"אסור לנו להשלים עם הטרור הזה ועם שולחיו, ועל העולם החופשי להכביד את ידו בכל דרך כדי לייבש את מקורותיו, לגדוע את תשתיותיו ולפגוע בפעיליו", אמר שר הביטחון.

יעלון הבטיח כי מדינת ישראל תסייע ככל שתוכל במאבק החשוב הזה. "על העולם לזכור זאת, שעה שהוא דן עם יצואן הטרור הגדול והקטלני ביותר, המשטר האיראני, לקראת חתימה על הסכם רע בסוגיית הגרעין".

הוא הזכיר כי גם בישראל היה אתמול ניסיון למתקפת טרור על ידי מחבל (הירי במחסום בקעות. מ"א), "ששובש נוכח תגובה מהירה ויעילה של לוחמים במילואים ובסדיר. הם ראויים לשבח על כך".

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס גם הוא לסדרת הפיגועים ברחבי העולם. "מעשי הרצח האכזריים בצרפת, תוניסיה וכוויית ממחישים שוב שהעולם הנאור נמצא במאבק מול כוחות אפלים. המאבק בטרור הרצחני של האסלאם הקיצוני מחייב איחוד כוחות, ותחילתו בהוקעה חד משמעית של המרצחים ותומכיהם".

(צילום: אריאל חרמוני – משרד הביטחון)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו