בפעם השנייה בתוך שבוע: כתב אישום נגד ישראלי בגין ניסיון להצטרף לארגון דאע"ש

פארס שריתח, תושב ירושלים שהתגורר בשנים האחרונות בארצות הברית, ניסה להצטרף לארגון דאע"ש, ולשם כך טס לתורכיה, במטרה לעבור משם לסוריה ולפעול במסגרת ארגון דאע"ש, כלוחם או כמסייע ללחימה • דרכונו לא היה בתוקף, וכששב לישראל כדי לחדש אותו, נעצר על ידי השב"כ

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), באמצעות עו"ד שירה נתן, הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד פארס שריתח (18), בגין עבירה של ניסיון לחברות בהתאגדות בלתי מותרת.

על פי עובדות כתב האישום, פארס שריתח, תושב ירושלים שהתגורר בשנים האחרונות בארצות הברית, ניסה להצטרף לארגון דאע"ש, ולשם כך טס לתורכיה, במטרה לעבור משם לסוריה ולפעול במסגרת ארגון דאע"ש, כלוחם או כמסייע ללחימה.​

קרא עוד:
[postim]

באפריל השנה, תכנן שריתח עם שניים מבני משפחתו להצטרף לדאע"ש. לצורך כך החליטו השלושה להגיע לתורכיה, ומשם לעבור את גבול תורכיה-סוריה במטרה לחבור לכוחות דאע"ש. כאשר הגיעו השלושה לאיסטנבול, סורבה כניסתו של פארס שריתח היות שדרכונו לא היה בתוקף והוא החליט להגיע לישראל על מנת לחדש את דרכונו, במטרה לנסות בשנית להגיע לסוריה ולהצטרף לדאע"ש.

כאשר הגיע לביתו בכפר עקב שבירושלים, המשיך שריתח לעמוד בקשר עם שני האחרים שהגיעו לסוריה. במעשיו אלו, ניסה הנאשם להצטרף ולפעול כחבר בדאע"ש. הצעיר נעצר על ידי שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל, בעקבות מידע מודיעיני.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו