האם מה שקרה בלונדון יכול לקרות גם בארץ

לאור דבריו של יו"ר התאחדות הסטודנטים שהמהומות בלונדון צריך להיות נורת אזהרה לנתניהו האם מחכה לנו אנרכיה ברחובות ישראל

בצל המהומות וההתפרעויות בלונדון שהפתיעו את העולם ואת האנגלים עצמם בעוצמתם וכמעט בחוסר ההגיון והסיבה, יותר ויותר אנליסטים שואלים את השאלה האם מהומות כאלה יכולים להתגלגל גם לכאן בישראל.
האם אין אנו נמצאים בטראנס של עמים ובמומנטום של "מחאה ויציאה לרחובות" שמדביקה כמו וירוס אזרחים ממדינה למדינה ורצון חזק של חיקוי ממריץ את האוכלוסיות לצאת ולהפגין וכל מדינה על בעיותיה.
האם הטפיחה על השכם שאנו טופחים לעצמינו על הדמוקרטיה שלנו והמחאה היפה אינה עלולה להתברר כמוקדם מדי והאם הענינים אינם יכולים לצאת משליטה ולהפוך לאלימות ולאנרכיה. בפרט לאור דבריו של יו"ר התאחדות הסטודנטים שהמהומות בלונדון צריך להיות נורת אזהרה לנתניהו לא מחזקות את החששות הנ"ל.
לא נשאר אלא לחכות ולראות אם מהלכיו המבריקים של נתניהו בהקמת המועצה של המומחים בראשות פרופ' מנואל טרכטנברג שעל פניו נראים כרציניים וכמוכנות לשינויים במושגי יסוד ישאו פרי, והאם תנועות המחאה ישכילו בנחישות בשיתוף פעולה להפיק את המירב או שידים לא נקיות הבוחשות בתנועות המחאה ושמטרתן אחד להפיל את ממשלת נתניהו יצליחו לזרוע מורך ולשנאה ולדחוף להליכה בראש בקיר דבר שימסמס את כל הישגי המחאה וגם תוביל לאנרכיה. ימים יגידו!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו