ב"ב: דליפה חזקה מצובר גז ברחוב יונה הנביא; תושבי האזור פונו

לוחמי האש של בני ברק פועלים כעת בדליפת גז חזקה מצובר ברחוב יונה הנביא בעיר • ארבעה צוותים, בפיקודו של מפקד המשמרת, רשף דוד אלבז, פועלים במקום ומדללים את ריכוז הגז באמצעות קווי מים. כמו כן בוצע פינוי של פנימיית בנות סמוכה וניתוק מקורות חשמל באזור, בכדי למנוע סכנת פיצוץ • ברגעים אלו מתבצעות פעולות ניטור על מנת לזהות ריכוזי גז באזורים סמוכים

עשרות תושבים מבתים הסמוכים למבנה ציבורי ברחוב יונה הנביא בבני ברק, שמממנו דלפו ריחות גז חריפים, פונו היום (יום רביעי) אחה"צ, וכפי הנראה, תוך שעות אחדות תיפתר הבעיה והם יוכלו לשוב לבתיהם.

אברהם טננבוים, מזכיר העירייה ודוברה מסר כי היום בשעות אחה"צ נתקבלה הודעת תושבים מהרחוב ומרחובות באזור על ריח גז חריף , ומר שלמה בורובסקי, מנהל המוקד העירוני יידע מיידית את תחנת כיבוי-אש וגם הגיע תוך דקות ספורות למקום. בבדיקה במבנה נמצא כי במהלך עבודות שיפוצים במבנה פגעו פועלים בצובר הגז, וכתוצאה מכך, החלו דליפת גז והריחות שנבעו ממנה.

כבאי תחנת אזור בני ברק שהגיעו למקום החלו לטפל מיידית בדליפה, ובד בבד, פנו למנהל המוקד לקבלת סיוע של אנשי ביטחון ורווחה עירוניים.

עם קבלת המידע על המתרחש גם יצאו אל המקום ראש העיר ר' חנוך זייברט, ור' מנחם מנדל אייזנברג, סגן רה"ע וראש האגף העירוני לשירותים חברתיים. תוך מן קצר החלו בפעולות במקום גם מר חיים נוגלבלט, מנהל אגף ביטחון ושירותי חירום עם צוות עובדים ועו"ס ארלט מויאל, מנהל האגף העירוני לשירותים חברתיים (רווחה) ועו"ס רינה ציכטינגר, סגנית מנהלת האגף, שהחלו בפעולות סיוע, כל אחד בתחומו.

במסגרת הפעולות, פונו תושבים המתגוררים במרחק של עשרות מטרים ממקום המפגע, ואנשי כיבוי אש דואגים לקירור הצובר ע"י התזת מים עליו, ובהתאם לדיווחים, צפוי, לאחר הסדרת המצב, שובם של התושבים לבתיהם תוך שעות אחדות.

צילום: דוברות כו"ה מחוז דן
דליפת גז בבני ברק. צילום דוברות מחוז דן 1

דליפת גז בבני ברק. צילום דוברות מחוז דן 3

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו