אלפים הפגינו מול בית רה"מ במחאה על אזלת היד בטיפול בטרור

בהפגנה השתתפו גם השרים חיים כץ, יריב לוין וזאב אלקין מהליכוד, ח"כ אורן חזן וראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, אשר דרש להרחיב באופן משמעותי את הבנייה בהתנחלויות • "עד מתי נכבול ידינו? עד מתי תימשך המדיניות המתרפסת והמתנצלת?"

אלפי בני אדם קיימו הערב אירוע הקפות שניות ועצרת מחאה מול ביתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ברחוב בלפור בירושלים, כדי להביע את כאבם לנגד אזלת ידה של הממשלה בטיפול בגל הטרור, בו נרצחו רק מתחילת השנה כבר חמישה יהודים, הי"ד, מלבד הפצועים הרבים והחיים במזרח ירושלים וביו"ש אשר הפכו לבלתי נסבלים.

באופן מפתיע מעט – ואולי באווירה הפוליטית הנוכחית כלל לא מפתיע – בהפגנה נגד הממשלה השתתפו שלושה משרי הממשלה, אשר למעשה הפגינו נגד עצמם… השרים המפגינים הם שר העלייה והקליטה, זאב אלקין, שר התיירות, יריב לוין ושר הרווחה והשירותים החברתיים, חיים כץ – כולם מהליכוד. בנוסף, השתתפו גם עמיתם לסיעה ח"כ אורן חזן ויו"ר המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן – מגדולי הפוקדים בליכוד.

"באנו לכאן היום כדי להגיד די", תקף דגן בחריפות. "אנחנו באנו לכאן, למי שנבחר על ידי העם כי הוא האחראי. כל הדרישות שלנו הן בראש הראשונה לראש הממשלה בצורה אישית. ארץ ישראל שייכת לעם ישראל ואנחנו כאן כדי לבנות אותה ביהודה, שומרון, ירושלים ובכל מקום. תבנו, אל תדברו".

קרא עוד:
[postim]

השר חיים כץ הציע פתרון מעשי להסלמה: "צריך להטיל את האחריות על הורים של ילדים שפוגעים ביהודים, לא יכול להיות שזה שהם ילדים יקנה להם חסינות". הוא אף הביע תמיכה בדרישת המתנחלים ואמר כי "הקפאת הבנייה מתורגמת לחולשה ולכן צריך להמשיך ולבנות במרץ ולהרחיב את היישובים הקיימים ואני לא מתכוון לתל אביב, אלא לשומרון ולירושלים".

לאחריהם נאמה ד"ר אדווה ביטון, אמה של הפעוטה אדל ביטון הי"ד שנפצעה אנושות מיידוי אבנים בכביש 5 בחורף תשע"ג ולאחר שנתיים בהם שכבה במצב 'צמח', נפטרה לבית עולמה. "עד מתי נכבול ידינו? עד מתי תימשך המדיניות המתרפסת והמתנצלת? הגיע הזמן שאנחנו נכיר בעובדות שאנחנו נלחמים מול אויב שמעוניין לנשלנו מאדמתנו. לא רק ביו"ש אלא בכל חלקה טובה ברחבי מדינתנו. עם ישראל צריך להתמלא באמונה להתחזק, להתיישב", קראה האם השכולה.

(צילום: הדס פרוש – פלאש 90)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו