אשדוד: ראש העיר ומפקד המשטרה סיכמו על תגבור האבטחה במוסדות החינוך

בישיבת המועצה שהתקיימה הערב סקר מפקד התחנה את אופי הפעילות אשר תתקיים כעת לנוכח המצב ובהם קריאה לתושבים לגילויי עירנות ולנטילת אחריות על סביבתם ועל בני משפחותיהם

בעקבות ההסלמה במצב הביטחוני של מדינת ישראל בתקופה האחרונה, ולאחר שבשבוע האחרון נחווה רצף אירועים חבלניים בירושלים וסביבתה, אך גם באזורים נוספים ברחבי הארץ, כפי שהתרחש היום בקריית גת ופ״ת, החליטו בעיריית אשדוד לתגבר את האבטחה בעיר בדגש על מוסדות החינוך.

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, שוחח היום עם מנהל אגף הביטחון אל״מ במיל' אריה איטח ומפקד משטרת אשדוד סנ״צ נועם שקל, והוחלט לתגבר את כוחות הביטחון בעיר תוך שימת דגש על מוסדות החינוך וביטחון הילדים.

בישיבת המועצה שהתקיימה הערב סקר מפקד התחנה את אופי הפעילות אשר תתקיים כעת לנוכח המצב ובהם קריאה לתושבים לגילויי עירנות ולנטילת אחריות על סביבתם ועל בני משפחותיהם.

ראש העיר אמר כי "כמי שמאמין בקיום שגרת החיים בכל עת, אין לי ספק שזו צריכה להתקיים גם עתה. החוסן החברתי שלנו כקהילה כתושבי אשדוד ואזרחי מדינת ישראל מותנה ביכולתנו לנהל את חיינו ללא הפרעה תוך גילוי העירנות והאחריות המתבקשים נוכח המצב".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו