נס גדול בליל שבת: סוכלה חדירת מחבל חמוש ליישוב נגוהות שבדרום הר חברון

החיילים המופקדים על הגנת היישוב הבחינו לאחר חצות הלילה בדמות חשודה המנסה לחדור ליישוב • עם הקפצת כלל הכוחות במקום, זיהו סכין בידו של האיש, שהתברר כמחבל • מפקד הכוח ביצע ירי לעבר רגליו ונטרל אותו

לוחמים של מערך ההגנה האווירית, המבצעים משימת הגנת ישובים בדרום הר חברון, סיכלו אמש ניסיון חדירה ליישוב הקהילתי נגוהות ומנעו בחסדי שמים פיגוע קשה ופגיעה באזרחים.

האירוע החל בליל שבת לאחר חצות. לוחמי ההגנה האווירית זיהו תנועה חשודה של דמות הנעה לעברם והקפיצו את כוחות האבטחה, תוך כדי שהם פותחים בנוהל מעצר חשוד ומבצעים ירי באוויר על פי הנוהל.

קרא עוד:
[postim]

בשלב זה זיהו מפקד הכוח וחייל נוסף סכין בידו של המחבל שנע לעברם. הקצין פתח בירי לעבר המחבל ונטרל אותו בירי לרגליים. בסריקות לאחר האירוע נמצא נשק קל בשיחים. בצה"ל אומרים כי "הלוחמים פעלו במקצועיות ונחישות ובכך מנעו אירוע חדירה ליישוב ופגיעה בתושבים".

בשנים האחרונות אירעו מספר פיגועים בלילות שישי בישובים בדרום הר חברון ובאזור שכם. עם התגברות גל אירועי הטרור בכל רחבי הארץ, הוגברה מאוד הערנות בקרב החיילים והאזרחים המבצעים משימות אבטחה באזורים אלו, פעולה שבחסדי שמים הוכיחה את נחיצותה ומנעה פיגוע קשה באזרחים בבתיהם.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו