הממשלה אישרה פה אחד את מינויו של רוני אלשיך למפכ"ל המשטרה

אלשיך צפוי להיכנס לתפקידו בתחילת נובמבר, לאחר שביקש להאריך את משך זמן החפיפה בינו לבין המפכ"ל בפועל, ניצב סאו, כדי ללמוד טוב יותר את התפקיד החדש בטרם תוטל עליו האחריות המלאה

הממשלה אישרה היום פה אחד את המלצת השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, למנות את סגן ראש השב״כ, רוני אלשיך, כמפכ״ל הבא של משטרת ישראל.

"רוני הוא מפקד בכיר ובעל ניסיון רב במלחמה בטרור והיכרות קרובה עם עבודת המשטרה", אמר השר ארדן לאחר אישור המינוי. "רוני מקצוען שקידם רפורמות רבות בתחום הביטחון ואני בטוח שהיכולות המקצועיות שלו, יחד עם הערכים שהוא מביא עמו, יאפשרו לו להצעיד את משטרת ישראל קדימה ולהתמודד עם כל האתגרים הניצבים בפניה.

"כפי שאנו רואים כל יום, רוני יפגוש במשטרה שוטרות ושוטרים מסורים שפועלים יום וליל למען אזרחי ישראל ומגנים עלינו בגופם ואני רוצה להביע שוב את הערכתי הרבה להם ולהבטיח, בשם כולנו, שהם יקבלו את כל הגיבוי הנדרש לפעולות שהם נוקטים כדי להגן על אזרחי ישראל".

קרא עוד:
[postim]

ארדן הודה "מעומק הלב" לממלא מקום המפכ״ל, ניצב בנצי סאו, על תפקודו המקצועי והמסור בחודשים האחרונים. "בנצי הוביל את המשטרה בתקופה קשה ומורכבת ועשה זאת בהצלחה ואני מקווה מאוד שהוא יישאר בפיקוד הבכיר ביותר של המשטרה לצדו של רוני וימשיך לתרום מניסיונו וכישוריו".

אלשיך צפוי להיכנס לתפקידו בתחילת נובמבר, לאחר שביקש להאריך את משך זמן החפיפה בינו לבין המפכ"ל בפועל, ניצב סאו, כדי ללמוד טוב יותר את התפקיד החדש בטרם תוטל עליו האחריות המלאה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו