יו"ר הבית היהודי: "גל הטרור יכול לדעוך בעוד יומיים, שבועיים או שנתיים"

לדברי השר נפתלי בנט, "צריך לעצור את ההסתה ולייצר הרתעה מול המחבלים. כמובן נתגבר גם על זה - עברנו את פרעה ונעבור גם את זה"

הוויכוח הפוליטי בדבר הקריאה לאזרחים לשאת נשק כדי למנוע אירועי טרור, התחדד בשעות האחרונות בשני מקרים מנוגדים: מותו של שמחה חודדטוב ז”ל בירושלים מירי חיילים שחשדו בו בטעות שהוא מחבל ופיגוע הדקירה הבוקר ברמת בית שמש, בו אירע נס גדול ורק אדם אחד נפצע באורח בינוני.

שר החינוך, נפתלי בנט, אשר החל להסתובב בימים האחרונים כשהוא חמוש באקדחו האישי, אמר היום כי "הבוקר ציפי לבני תקפה את האזרחים נושאי הנשק ואותי שאנחנו עם יד קלה על ההדק. באותו זמן, על פי העדויות, מחבלים ניסו לעלות על הסעת ילדים בבית שמש ונוטרלו. כל פיגועי הדקירות נעצרו ע״י שוטרים או אזרחים ערניים ואמיצים שנשאו נשק – זה ההבדל בין פצוע או הרוג אחד לבין טבח של ארבעים". בנט חזר שוב על קריאתו לבעלי רישיון, "לשאת נשק ולפעול באחריות – כך נציל חיים".

בביקור שקיים היום בעיר קריית אתא, אמר יו"ר הבית היהודי כי לא די בתגבור האבטחה בכדי לטפל בטרור: "זה יכול לדעוך עוד יומיים, שבועיים או שנתיים. הממשלה פועלת בצורה ממוקדת להגביר אבטחה אבל זה לבד לא נותן את המענה".

קרא עוד:
[postim]

"צריך לעצור את ההסתה ולייצר הרתעה מול המחבלים. כמובן נתגבר גם על זה – עברנו את פרעה ונעבור גם את זה. רק אתמול קבעו באונסקו שקבר רחל ומערת המכפלה הם "אתרי מורשת פלסטינים". הם ממציאים את ההיסטוריה מחדש. שדה החינוך, הערכי והחיבור לעם ולארץ הם לא פחות חשובים מהמערכה עצמה".

ראש עיריית קריית אתא, יעקב פרץ, אמר כי ״הציבור צריך להמשיך ולהיות חזק. אנו מגלים אחדות וחוזק. העוצמה הזאת של עם ישראל – היא זו המסייעת לנו לנצח בכל מערכה. אני שולח מכאן את חיבוק עם ישראל לכלל כוחות הביטחון וכן החלמה מהירה לכל פצועי ישראל״.

(צילום ארכיון: מרים אלסטר – פלאש 90)

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כתבה ממומנת לטוען לרה"מ. חלק מקמפיין של כפיל הג'ל להטמע מחדש, אחרי הבגידה של הבחירות הקודמות. כמובן שהנעריש העיוור לא מבין על מה הוא מברבר, כן אני יודע שהוא קרבי הכי. הערבים לא ילכו לגרמניה כ"כ מהר הם פה, הם מתוסכלים מהעמידה במקום, והם בסוף מושפעים בקלות מההסתה, בדי וק כמונו!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו