בזכות ערנות של אזרחים: סוכל פיגוע דקירה במזרח ירושלים

תושבים בשכונת נוף ציון הסמוכה לג'בל מוכבר, הבחינו בערבי חשוד שנראה עורך תצפיות לעבר בתי היהודים במקום • שוטרי מג"ב שהוזעקו למקום גילו כי הוא אוחז דבר מה בידו הסגורה • כשסירב לפותחה, השתלטו עליו בכוח וגילו בה סכין

במהלך פעילות של כוחות שחר 101 ממג״ב צפון, באזור שכונת נוף ציון הסמוכה לכפר ג'בל מוכבר שבמזרח ירושלים, התקבל דיווח מתושבי המקום אודות אדם חשוד שנראה עורך תצפיות לעבר בתי היהודים במקום.

צוות שוטרי מג״ב שהיה בסמוך, הגיע למקום והבחין בחשוד כשיד ימינו מוסתרת מאחורי חומת גדר. השוטרים שמרו מרחק ביטחון ותוך כדי שהם מקפידים על אבטחה הדדית, ביקשו מהחשוד להציג את ידיו, אך הוא עדיין הותיר את יד ימינו מאוגרפת וסירב לפותחה.

קרא עוד:
[postim]

השוטרים התעקשו לבדוק את הערבי כשהם אינם מסירים את עיניהם מהיד החשודה. תוך פעולת הסחה שעשו, זינק אחת השוטרים לעבר האיש ותפס את ידו, ואז השתלטו עליו ובחיפוש נתפסה סכין מוסתרת בתוך שרוולו.

החשוד, ערבי כבן 21 תושב ג׳בל מוכבר, הועבר לחקירה במרחב קדם. הוא הודה כי הגיע למקום במטרה לבצע פיגוע דקירה.

רס״מ אייל בן סימון, מפקד צוות בילוש בשחר 101 צפון, אמר לאחר הסיכול המוצלח כי ״אנו מתגברים בירושלים במשימות מגוונות למען בטחון התושבים. הפעילות הנחושה של הצוות לצד עירנות התושבים מנעה אפשרות לפיגוע דקירה. אנו נמשיכים לפעול במקצועיות ובנחישות לבטחון כלל התושבים והמבקרים בעיר הבירה״.

20151023002119(צילום: חטיבת דובר המשטרה)

(צילום התמונה הראשית (אילוסטרציה): נתי שוחט – פלאש 90)

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

היה ראוי להוסיף שיד ההשגחה בדבר…..

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו