סוכל פיגוע תופת: המשטרה עצרה רכב עם 5 מחבלים כשברשותם מטען נפץ

בלשי ימ"ר ש"י נערכו מבעוד מועד בשטח לאחר שהתקבל מידע מודיעיני מדויק על המחבלים, שיצאו ברכבם מאחד הכפרים הפלסטיניים הסמוכים לירושלים • ליד כפר עזריה עצרו השוטרים את הרכב ומצאו בתוכו את המטען, כשהוא מוסלק מתחת לכיסא הנהג • יעד המטען - ככל הנראה גזרת חברון

היחידה המרכזית של מחוז ש"י במשטרת ישראל, חשפה היום מטען חבלה ברכב פלסטיני, ליד מחסום הקיוסק הסמוך לכפר עזריה (באזור מעלה אדומים).

בלשי היחידה נערכו מבעוד מועד בשטח לאחר שהתקבל מידע מודיעיני מדויק על המחבלים, שיצאו ברכבם מאחד הכפרים הפלסטיניים הסמוכים לירושלים. ליד כפר עזריה עצרו השוטרים את הרכב ומצאו בתוכו את המטען, כשהוא מוסלק מתחת לכיסא הנהג.

קרא עוד:
[postim]

חמשת החשודים שישבו ברכב, כולם תושבי חברון, נעצרו ונלקחו לחקירות במחלק התשאול ביחידה המרכזית של מחוז ש"י.

במשטרה אומרים כי מבדיקה ראשונית עולה שככל הנראה, המטען יועד לאירוע לפיגוע תופת נגד אזרחים או אנשי כוחות הביטחון בגזרת חברון.

סנ"צ שי קובנטור, ראש מפלג פלילי בימ"ר ש"י, סיפר: "בעקבות מידע מודיעיני איכותי שלנו נערכנו למעצר רכב חשוד שבתוכו חמישה תושבי חברון, בחיפוש ברכב נמצא מטען חבלה שעל פי החשד היה צריך לשמש באירוע פח"ע נגד כוחות הביטחון או אזרחים ישראלים.

"אנו נמצאים בתקופה בטחונית מורכבת שבה משטרת מחוז ש"י נמצאת בחזית המאבק בטרור ביחד עם משמר הגבול צה"ל והשב"כ. אנחנו ממוקדים מטרה לתפיסות אמל"ח למניעת הסלמה באירועי הטרור ועושים זאת יום יום ושעה שעה".

(צילום ארכיון: גרשון אלינסון – פלאש 90)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו