ההסברה החרדית הטובה ביותר: ליצמן דורג כשר הפופולרי בממשלה

בסקר חדש שבדק את שביעות רצון האזרחים מתפקוד שרי הממשלה, כבש ליצמן את המקום הראשון והשיג ציון ממוצע של 6.2 • אחריו ברשימה: השרים איילת שקד וישראל כץ • ראש הממשלה נתניהו הגיע רק למקום העשירי

שר הבריאות, יעקב ליצמן, כבש את המקום הראשון בסקר דעת קהל שבדק את שביעות רצון האזרחים מתפקוד שרי הממשלה. את הסקר ערך מכון 'פאנלס' והוא פורסם הבוקר בערוץ 2.

המשיבים ביקשו לדרג את התרשמותם מפעילותו של כל שר בסולם של 1-10. ליצמן זכה לציון ממוצע של 6.2 – הישג גבוה בפני עצמו גם מבלי להתייחס לדירוג השרים האחרים.

אל המקום השני הגיעה שרת המשפטים, איילת שקד, שקיבלה ציון של 5.5. לאחריה בהפרש זעיר שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ, שזכה לציון 5.4.

קרא עוד:
[postim]

את המקומות הרביעי עד השישי חולקים במשותף שר הביטחון, משה יעלון, שר החינוך, נפתלי בנט והשר לביטחון הפנים, גלעד ארדן – כולם עם ציון 5.1. מיד לאחריהם שרת התרבות והספורט, מירי רגב – 5.0.

שר העלייה והקליטה, זאב אלקין, קיבל 4.8. צמוד אליו שר הפנים, סילבן שלום עם 4.7 וסוגר את העשירייה הראשונה ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שזכה לציון נמוך למדי של 4.4 בלבד. נתניהו מכהן כידוע גם כשר החוץ, הכלכלה, התקשורת ושיתוף הפעולה האזורי.

(צילום: יונתן זינדל – פלאש 90)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו