מטעני צינור וכלי נשק נתפסו בסמוך לבית המשפט המחוזי בירושלים

בחסדי שמים נתפסו אמצעי התחמושת בלב ירושלים, בטרם נעשה בהם שימוש לכוונות זדון • לפני כשבוע הושלך בקבוק תבערה לעבר עמדת השמירה בשערי בית המשפט המחוזי, והחוקרים בוחנים את האפשרות כי החשודים השתתפו במעשה התקיפה

האם האינתיפאדה מכוונת גם לסמלי מדינה? את התשובה לשאלה מבקשים לגלות בלשי מרחב קדם החוקרים את נסיבות האירוע בשבוע שעבר, בו הושלך בקבוק תבערה לעבר בית המשפט המחוזי בירושלים, ברחוב צאלח א-דין.

במהלך חיפוש שערכו בלשי מרחב קדם בסיוע מג״ב וכלבן, בדירה הסמוכה לבית המשפט המחוזי, נתפסו מטעני נפץ מסוג צינור, רובים מאולתרים ותחמושת לרובים כשהם מוסלקים.

הבלשים בסיוע כלב הרחה, איתרו ותפסו את מטעני הנפץ, הרובים והתחמושת, וחבלני המשטרה פעלו בזירה לניטרולם. הבלשים עצרו שני ערביים, אב ובנו המתגוררים בבית, ונפתחה חקירה בעניינם.

מטעני צינורהמטענים בזירה (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

לפני כשבוע פרצה שריפה בכניסה לבית המשפט המחוזי, בעקבות השלכת בקבוק תבערה, כאשר אך בנס, לא נגרם נזק למאבטחים ששהו באותה העת בעמדת השמירה.

קרא עוד:
[postim]

צוותי לוחמי האש שהוזעקו למקום כיבו את השריפה שהתלקחה סביב עמדת השמירה בחצר בית המשפט. למרבה המזל בקבוק התבערה לא חדר לתוך המבנה והתלקח על מדרגות עמדת השמירה. נזק קל נגרם למבנה.

קצין כיבוי שחקר את השריפה, להב טארק אבו גרבייה, סיפר, כי מאבטחי בית המשפט גילו תושיה והצליחו לכבות את השריפה ברובה באמצעות מטפים. "לאחר חקירה התברר כי השריפה החלה בעקבות השלכת בקבוק תבערה אל מתחם בית המשפט. למרבה המזל הבקבוק לא חדר לתוך עמדת השמירה והתנפץ על מדרגות העמדה, ובכך נמנעה פגיעה במאבטחים במקום".

בקבוק תבערה בבית המשפט המחוזי בירושלים. צילום כבאות והצלה ירושלים 1הבקבוק שהתנפץ בס"ד על מדרגות בית המשפט (צילום: כבאות והצלה ירושלים)
רובים שנתפסו בסמוך לבית המשפט המחוזי בירושליםחלק מכלי הנשק שנתפסו בדירה סמוכה, היום (צילום: חטיבת דובר המשטרה)
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רבונו של עולם אנחנו מתחננים מכל הלב שהבינו את הרמז ומותר כבר להביא את משיח, נכון שהיה מגיע לנו והינו צריכים לקבל את הרמז מ"עם שחיי על דם רוצחים" הרמז הוא שלכל יהודי לא משנה חרדי חילוני דתי כולנו אצלך הקדוש ברוך אותו נשמה הפיגעים כבר היה בגאולה ובתל אביב כולנו נצעק דייייייי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו