יד דוקרת ועין רואה • תיעוד בזמן אמת מ-3 פיגועי הדקירה שאירעו היום

בפסגת זאב ובשער שכם, באבו דיס ובא-טירה, ניסו היום מחבלים ערבים לדקור יהודים • בחסדי שמים, רק אחד הניסיונות צלח וגם הוא לא גרם לפגיעה משמעותית • לעומת זאת, שני מחבלים חוסלו, אחד נפצע קשה ושניים נעצרו • סרטונים של נסים

12:15: ברחוב יקותיאל אדם שבשכונת פסגת זאב בירושלים, תקפו שני ילדים ערבים באמצעות סכין, מאבטח של הרכבת הקלה, בעת הנסיעה ברכבת.

המאבטח החל להיאבק בתוקפיו ותוך כדי כך נפצע באורח בינוני מדקירות בפלג גופו העליון. הוא ירה באחד הדוקרים ופצע אותו קשה והשתלט על המחבל השני בסיוע של כמה מנוסעי הרכבת. בערב כבר שוחרר המאבטח הפצוע מבית החולים.

בפיגוע זה נקבע שפל חדש בגילם של המחבלים, היונקים את השנאה מילדותם המוקדמת. השניים הם מועאוויה עלקם, בן פחות מ-12 וקרוב משפחתו עלי עלקם בן ה-13 ממחנה הפליטים שועפאט. הילד הצעיר יותר הוא זה שנפצע קשה מהירי.

 

12:30: שני מאבטחים אזרחיים שהלכו ברחוב הנביאים בירושלים, לכיוון שער שכם, הבחינו בצעיר ערבי שהולך אחריהם. כשהוא שם לב שהבחינו בו, שלף סכין והחל לרוץ לעברם. המאבטחים ירו בו ופצעו אותו באורח אנוש ולאחר זמן מה הוא מת מפצעיו. האיש הוא מוחמד נימר, בן 37 מעיסאוויה שבמזרח העיר.

 

15:05: אל 'מחסום הקיוסק' שליד אבו-דיס, הגיע פלסטיני שעורר את חשדם של לוחמי משמר הגבול המוצבים במקום. הלוחמים קראו לחשוד על מנת לבדוק אותו ולפתע הוא שלף סכין ורץ לעברם. הוא נורה למוות מבלי שהצליח לפגוע בשוטרים.

 

16:00: במהלך פעילות שגרתית של לוחמי משמר הגבול בסמוך לכפר א-טירה על גדר הביטחון, החלה התקהלות של כמה עשרות רעולי פנים אשר יידו אבנים ובקבוקי תבערה לעבר הלוחמים וגרמו נזק לגדר. הלוחמים פתחו בפעילות בעומק הכפר והחלו במעצרים של המסיתים המרכזיים. כשתפסו הלוחמים את אחד המתפרעים, הוא שלף לפתע סכין וניסה לדקור את אחד מהם. הלוחם השתלט עליו והוא נעצר.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עלקם

עמלק

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו