כוחות מיוחדים פשטו על בי"ח בחברון ועצרו מחבל שדקר יהודי • תיעוד דרמטי

בפשיטה משולבת שנערכה הלילה על בית החולים 'אל-האלי' בחברון, נעצר המחבל שדקר ופצע באורח בינוני אזרח ישראלי בצומת סעיר, לפני כשבועיים וחצי • במהלך הפעולה נורה ונהרג בן דודו של המחבל הפצוע • מצלמות האבטחה תיעדו

כוחות של שירות הביטחון הכללי וצה"ל בסיוע כוח מיוחד של משמר הגבול, עצרו הלילה בבית חולים בחברון, את עזאם שלאלדה מהכפר סעיר, שביצע את פיגוע הדקירה לפני כשבועיים וחצי בגוש עציון ופצע אזרח ישראלי באורח בינוני.

מנהל בית החולים סיפר כי הכוחות המיוחדים נכנסו למקום כשהם מחופשים וביימו הבאת יולדת אל בית החולים. "הם שלפו אקדחים והורו לצוותים לא לזוז", תיאר המנהל ההמום.

במהלך הפשיטה המפתיעה, נורה ונהרג במקום בן דודו של המחבל, עבדאללה שלאלדה (28), שניסה לתקוף את הלוחמים. בחסדי שמים, כל הכוחות שבו בשלום לאחר השלמת משימתם.

בבוקר יום ראשון, י"ב בחשוון, נרגם באבנים יהודי שחלף ברכבו בצומת סעיר שבגוש עציון. האיש עצר את רכבו ואז ניגש אליו אחד הפורעים ודקר אותו בסכין. בתגובה הוא שלף את נשקו וירה לעבר המחבל – שנפצע ונמלט מיד.

קרא עוד:
[postim]

היהודי שנדקר (58) פונה אל בית החולים הדסה עין כרם בירושלים, כשמצבו מוגדר בינוני והוא סובל מפגיעת אבן בראשו ומפצע דקירה בחזהו.

בהמשך זיהה השב"כ את המחבל כעזאם עזאת שעבאן שלאלדה, יליד 1995, תושב סעיר ובן למשפחת פעילי חמאס. כאמור, לאחר פציעתו הוא הוברח לקבלת טיפול רפואי בבית החולים 'אל-האלי' בחברון והלילה הוא נעצר בעקבות מידע מודיעיני מדויק.

מדובר בפעם השנייה מאז תחילת גל הטרור, בה מבצעים כוחות הביטחון פשיטה על בית חולים פלסטיני לשם מעצר מחבל. לפני יותר מחודש 'שלפה' יחידת מסתערבים מבית החולים רפידיה בשכם, את אחד מחברי החוליה שרצחה את בני הזוג איתם ונעמה הנקין, יממה אחת בלבד קודם לכן. מעצרו וחקירתו הובילו במהרה ללכידתם של שאר חברי החוליה, אשר עומדים כעת בפני משפט ומאסר ממושך.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו