ראש עיריית לונדון התבטא נגד החרם – ופגישותיו ברמאללה בוטלו

בוריס ג'ונסון המבקר בישראל אמר כי ראשי תנועת ה-BDS הם "חבורת אקדמאים שמאלנים" ותומכיה הם "מיעוט מטופש וקטן מאוד" • בתגובה, ביטלו ארגונים פלסטיניים את הפגישות שתוכננו עמו

ראש עיריית לונדון, בוריס ג'ונסון, ידוע כפוליטיקאי פרו-ישראלי מובהק. אתמול עלתה לו עובדה זו בביטול שורה של פגישות שתכנן לקיים עם ארגונים פלסטיניים ברמאללה, במסגרת ביקורו בימים אלו בישראל וברשות הפלסטינית.

ג'ונסון – פוליטיקאי צבעוני ופופולרי מאוד ובעל סיכוי לא רע להיות ראש הממשלה הבא של בריטניה – התבטא נגד תנועת ה-BDS הפועלת למען חרם בינלאומי על ישראל ואמר כי ראשיה הם "חבורת אקדמאים שמאלנים". תומכי החרם, לדבריו, הם "מיעוט מטופש וקטן מאוד".

קרא עוד:
[postim]

בעקבות הדברים, הודיעו הארגונים הפלסטיניים שתכננו להיפגש עמו כי הפגישות מבוטלות. בניגוד לארגונים האזרחיים, הפגישה שתוכננה לג'ונסון עם ראש הממשלה הפלסטיני, ראמי חמדאללה, התקיימה כרגיל.

.(צילום: פלאש 90)

קודם לכן ביקר ראש עיריית לונדון בתל אביב, שם היה אורחו של ראש העיר, רון חולדאי. "ג׳ונסון הוא ידיד ישראל אמיתי", הצהיר חולדאי. "בפגישתנו הוא חזר על עמדתו החד-משמעית נגד קריאות החרם על ישראל הגוברות בשנים האחרונות בבריטניה".

(צילום התמונה הראשית: יונתן זינדל – פלאש 90)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו