נתניהו לשגריר הצרפתי: "חיות טרף משוטטות בערים שלנו"

"כשכוחות הציוויליזציה מבינים את חומרת הבעיה, לא נותרת להם ברירה אלא להתאחד באופן ברור ולהביס את החיות האלה" אמר ראש הממשלה לשגריר מזונאב בכנס הדיפלומטים של הג'רוזלם פוסט • נתניהו תקף את החלטת האיחוד האירופי לסמן מוצרים מעבר לקו הירוק: "אירופה שכחה את ההיסטוריה שלה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף הבוקר בכנס הדיפלומטים של הג'רוזלם פוסט במלון וולדורף אסטוריה בירושלים והתבטא בחריפות נגד סימון המוצרים באירופה: "הזיכרון של סימון מוצרים וחנויות יהודיות באירופה עדיין חי".

נתניהו גם תקף את התבטאות שרת החוץ השבדית שאמרה כי הפיגועים שביע דאעש בפריז נבעו מהייאוש הפלסטיני. "זוהי אי הבנה בסיסית של יסודות הטרור, אין מחבלים טובים וטרוריסטים רעים", אמר נתניהו, "יש רק מחבלים רעים".

ראש הממשלה אמר כי איראן ודאעש הם שני ראשי הנחש של האיסלאם המיליטנטי, וכי "אין דרך להתגבר עליהם או לשנות אותם, הדרך היחידה היא להביס אותם באותה הדרך בה הביסה אירופה את הנאציזם", אמר נתניהו.

"לא נותרה ברירה אלא להתאחד נגד החיות האלה"

בתחילת האירוע נפגש ראש הממשלה נתניהו עם שגריר צרפת בישראל פטריק מזונאב ואמר לו: "עם ישראל עומד לצד העם בצרפת. כבוד השגריר, זוהי איננה עמדה מטפורית, זה לא רק מס שפתיים, אנו עומדים ואיננו נופלים. למרות שהברברים לעיתים מפילים חללים בקרבנו, המדינות שלנו חזקות ואנו עומדים".

"קשה לגברים ונשים בני תרבות להכיר בכך שחיות טרף משוטטות בערים שלנו, בנתיבי האוויר שלנו ולעיתים בנתיבי הים שלנו ומחפשות להפיל קורבנות חפים מפשע הנקרים בדרכן. כשכוחות הציוויליזציה מבינים את חומרת הבעיה, לא נותרת להם ברירה אלא להתאחד באופן ברור ולהביס את החיות האלה", אמר נתניהו.

ראש הממשלה הדגיש: "לחיות האלה יש שם – זהו האסלאם הרדיקלי. הוא שמבצע את מעשי ההרג, הרצח, השריפה ועריפות הראשים. אנו חייבים לעמוד יחד ולהילחם יחד באסלאם הקיצוני".

קרא עוד:
[postim]

הכנס נפתח בדקת דומייה לזכר הנרצחים בפריז, והשתתפו בו שגריר צרפת בישראל פטריק מזונאב, הבעלים של הג'רוזלם פוסט אלי עזור, בכירים במשק הישראלי, שגרירים, בכירי שגרירויות זרות בארץ וקונסולים של כבוד.

ראש הממשלה בנימין נתניהו עם שגריר צרפת בישראל פטריק מזונאב, 18.11.2015(צילום: חיים צח, לע"מ)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו