הסוכן הסמוי הפליל: 38 מתפרעים נעצרו ביפו

38 מתפרעים ועבריינים נעצרו ביפו לאחר שהסתיימה הפעלת סוכן סמוי • הסוכן נשלח להיטמע בין עברייני רכוש אך במהלך הפרות הסדר האלימות שהיו בעיר, דיווח למשטרה על כוונות הפעילים וסייע לסכל את ההתפרעויות

במהלך השנה האחרונה הופעל ע"י מרחב יפתח, סוכן סמוי שפעל בקרב סוחרי חומרים אסורים ועברייני הרכוש ביפו אך לבסוף סייע גם נגד מתפרעים ויוזמי הפרות הסדר בעיר.

במהלך הפעלתו של ע' הסוכן ערבי מוסלמי תושב הצפון, רכש ע' את אמונם של סוחרים בחומרים אסורים וכן התוודע לכנופיית גנבי רכב דו גלגלי ובמסגרת הפעלתו רכש מהם כמה קטנועים גנובים. במהלך הפעלתו נקלע הסוכן גם להפרות הסדר שהיו בהפגנות האלימות ביפו, נטמע בין מארגני ההפגנות והמסיתים להפרת הסדר הציבורי והצליח לדווח בזמן אמת למפעיליו על כוונותיהם ובכך סייע לכוחות המשטרה לסכל את הפעילות ולהערך בהתאם.

היום כאמור הגיעה הפעלתו לסיום עת יצאו עשרות שוטרי מרחב יפתח ושוטרי תגבור לביצוע מעצרים של כ-38 חשודים בסחר בחומרים אסורים ובעבירות רכוש.

מפקד מרחב יפתח נצ"מ דוד שיבח את הסוכן ע' ואת אומץ ליבו, נחישותו ועשייתו הברוכה. "בהפעלת הסוכנים אנו מעבירים מסר ברור לעבריינים באשר הם. המשטרה פועלת כל הזמן, בכל האמצעים ואנו נחושים להלחם בנגע הסמים וכנגד העבריינים באשר הם ולמצות עימם את הדין וכל זאת למען רווחת תושבי העיר ובטחונם של התושבים אשר עליהם אנו מופקדים".

(אילוסטרציה: דימה וזינוביץ' – פלאש 90)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו