נתניהו: הכלבו בברלין שגזלו הנאצים מבעליו היהודים – מחרים מוצרים מיו"ש

בסוף השבוע הודיע הכלבו הברלינאי הענק 'קה-דה-ווה' כי הוא מסיר ממדפיו את כל המוצרים המיובאים מישראל שמעבר לקו הירוק - יהודה, שומרון ורמת הגולן • ראש הממשלה אמר בפתח ישיבת הממשלה: כי הצעד "פסול מבחינה מוסרית, עניינית והיסטורית"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס הבוקר בפתח ישיבת הממשלה לכלבו הברלינאי הענק 'קה-דה-ווה', שהחליט בסוף השבוע על הסרתם ממדפיו של כל המוצרים המיובאים מעבר לקו הירוק – יהודה, שומרון ורמת הגולן.

"הכלבו הזה היה בבעלות יהודית, הנאצים לקחו אותו", הזכיר נתניהו. "באופן אבסורדי, עכשיו הכלבו הזה מסמן מוצרים מיישובי יהודה ושומרון והגולן. זה התחיל בסימון מוצרים, ועכשיו אנחנו מתבשרים שהסירו את המוצרים – חרם לכל דבר. אנחנו מוחים בתקיפות על הצעד הפסול הזה – פסול מבחינה מוסרית, פסול מבחינה עניינית ופסול מבחינה היסטורית. ואנחנו מצפים מממשלת גרמניה, שיצאה נגד סימון המוצרים, לפעול בעניין החמור הזה".

בעניין גל הטרור שעלה בשבוע האחרון לשיאים חדשים, עם הירצחם של שישה יהודים הי"ד בפיגועי ירי, דריסה ודקירה, סיפר ראש הממשלה כי בסוף השבוע קיים דיונים עם שר הביטחון, השר לביטחון הפנים והרמטכ"ל.

"הנחיתי את גופי הביטחון לרכז את המאמצים על נפת חברון, משם יוצאים רוב הפיגועים או כולם", אמר נתניהו. אנחנו מבצעים שם מעצרים, מחסומים, כתרים ומתגברים כוחות. עשינו את זה גם בירושלים שממנה יצאו רוב הפיגועים. אנחנו עדיין במאבק, הוא יימשך – המאבק הזה נמשך כבר קרוב למאה שנים, אבל אנחנו נתגבר גם על הגל הזה".

קרא עוד:
[postim]

ראש הממשלה הוסיף, "בשבוע שעבר הוגשו כתבי אישום נגד אזרחים ישראלים שהתכוונו להצטרף לשורות דאעש. בנוסף, אני מבקש מהיועץ המשפטי לקדם צעדים של שלילת אזרחות לכל מי שיצטרף לדאעש. מי שיצטרף לדאעש לא יהיה אזרח ישראל, ואם הוא יצא את גבולות המדינה, הוא גם לא יחזור אליה. אני חושב שהלקח הזה הולך ומתברר לרוחב היריעה הבינלאומית, וראוי שאנחנו נוביל גם במהלך הזה".

נושא יציאתו לחופשי של המרגל יהונתן פולארד עלה אף הוא על שולחן הממשלה ונתניהו בירך על השחרור המשמח. "כמי שפעל רבות לשחרורו במשך שנים ארוכות עם נשיאי ארצות הברית, קלינטון ואובמה, אני מצר על כך שלא עלה בידנו להוציא אותו מוקדם יותר. כמעט עלה בידי פעם ואולי אפילו פעמיים, אבל אני שמח שהוא יצא אל החופש, היחסי. בהמשך אני בטוח שנראה אותו גם בארץ. אני בטוח שאני מדבר בשם כל שרי הממשלה וכל אזרחי ישראל, שאנחנו מאחלים לו חיים של אושר, שלווה וחירות".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אוהבים אותך ביבי!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו