נפגעי הטרור נגד 'תכנית ההרגעה' של צה"ל: "מישהו השתגע במערכת הביטחון"

בארגון אלמגור מציגים את הנתונים הכואבים: כ-200 ישראלים נרצחו על ידי מחבלים ששוחררו ולמעלה מחצי מההרוגים הישראליים באינתיפאדה השנייה, נפגעו על ידי כוחות הרשות הפלסטינית, אשר עשו שימוש בנשק שישראל סיפקה להם

ההצעה של בכירי מערכת הביטחון להעניק מחוות לפלסטינים כדי להרגיע את התסיסה ולהביא לדעיכתו של גל הטרור, מתקבלת בזעם רב בקרב נפגעי הטרור בישראל.

כפי שפורסם כאן אתמול, בצה"ל סבורים כי דווקא צעדים כמו מתן נשק למנגנוני הביטחון הפלסטיניים, שחרור אסירים, העברת קרקעות משטחי C ל-A ו-B והרחבת היתרי העבודה לפלסטינים בתוך הקו הירוק, עשויים להביא את השקט המיוחל.

"מישהו כנראה השתגע במערכת הביטחון", אומר בתגובה סא"ל (במיל') מאיר אינדור, יו"ר ארגון 'אלמגור'. "ההצעה לשחרר מחבלים ביחד עם אספקת נשק ונגמ"שים לכוחות אבו מאזן, תסייע להם להילחם בישראל כפי שהיה בעבר והיא מלמדת ששום דבר לא נלמד מלקחי האינתיפאדה השנייה".

קרא עוד:
[postim]

בארגון מאשימים את הצמרת הביטחונית ב"מבוכה ורצון לקנות שקט זמני במחיר צעדי ברי סיכון לעתיד" ומציגים את הנתונים הכואבים של השיטה שנוסתה בעבר: כ-200 ישראלים נרצחו על ידי מחבלים ששוחררו ולמעלה מחצי מההרוגים הישראליים באינתיפאדה השנייה, נפגעו על ידי כוחות הרשות הפלסטינית, אשר עשו שימוש בנשק שישראל סיפקה להם.

"אני קורא לקבינט לדון בהצעות הנואלות ולדחות אותן על הסף, כמסר למציעי ההצעה שהדליפו אותה לתקשורת", אומר אינדור ומוסיף בחריפות כי "את יוזמי ההצעה יש להחליף בכאלה שמוכנים להילחם בטרור במקום להכילו".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו