היו"ר הנכנס: מופז ימונה ביום שני ליו"ר האופוזיציה

ביום שלישי זה היה אחד מהימים המאושרים של מופז, כאשר ניצח את יריבתו המושבעת לבני בקרב על ראשות קדימה, ביום שני הקרוב, יהיה זה ציון דרך נוסף בקריירה הפוליטית של מופז, כאשר יתמנה ליו"ר האופוזיציה

ביום שלישי זה היה אחד מהימים המאושרים של מופז, כאשר ניצח את יריבתו המושבעת לבני בקרב על ראשות קדימה, ביום שני הקרוב, יהיה זה ציון דרך נוסף בקריירה הפוליטית של מופז, כאשר יתמנה ליו"ר האופוזיציה.

קרא עוד:

[postim]

יו"ר הכנסת ראובן ריבלין הודיע בצהריים (ה') כי הכנסת תקיים כינוס פגרה מיוחד ביום ב' בשבוע הבא בשעה 12:00 שבמהלכו יודיע במליאת הכנסת כי על פי בקשת סיעת קדימה חה"כ שאול מופז יחל לכהן כראש האופוזיציה, על כל המשתמע מכך.

מופז אף צפוי לנאום במליאת הכנסת במעמד זה. על שולחנו של ריבלין הונחה הבוקר בקשת סיעת קדימה בצירוף 25 חתימות חבריה, לכנס את הכנסת לדיון פגרה מיוחד על מנת לדון בשני נושאים; האחד, "שלוש שנים לממשלת נתניהו הכושלת", והשני, "דו"ח בנק ישראל מאשר: ממשלת נתניהו מעמיקה את הפערים בישראל".

בנוסף, הודיעה סיעת קדימה ליו"ר הכנסת, כי חה"כ שאול מופז הוא המועמד מטעמה לכהן כראש האופוזיציה, וצירפה בקשה להודיע על כך במליאת הכנסת לכשתתכנס בשבוע הבא.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איזה צרי עין מפלגת קדימה בהצלחתו של נתניהו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו