"נס גדול היה פה": שר הבריאות ויו"ר הכנסת הדליקו יחד את נר חנוכה

השר ליצמן וחברי ההנהלה סקרו בפני יו"ר הכנסת את עשיית משרד הבריאות בדגש על התכניות לחיזוק מערכת הבריאות הציבורית וקיצור זמני ההמתנה וכן את הרפורמה בביטוח הסיעודי, אותה מוביל ליצמן כחלק מהתמודדות מערכת הבריאות עם הזדקנות האוכלוסייה • יו"ר הכנסת הודה לשר ולהנהלת המשרד על העשייה הענפה והזכיר כי משרד הבריאות מוערך מאד בזכות תושייתו של השר העומד בראשו ועמו הנהלת משרד הבריאות

שר הבריאות, יעקב ליצמן, אירח היום במשרד הבריאות את יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין והשניים הדליקו נר ראשון של חנוכה במעמד הנהלת המשרד.

השר ליצמן וחברי ההנהלה סקרו בפני יו"ר הכנסת את עשיית משרד הבריאות בדגש על התכניות לחיזוק מערכת הבריאות הציבורית וקיצור זמני ההמתנה וכן את הרפורמה בביטוח הסיעודי, אותה מוביל ליצמן כחלק מהתמודדות מערכת הבריאות עם הזדקנות האוכלוסייה.

קרא עוד:
[postim]

יו"ר הכנסת הודה לשר ולהנהלת המשרד על העשייה הענפה והזכיר כי משרד הבריאות מוערך מאד בזכות תושייתו של השר העומד בראשו ועמו הנהלת משרד הבריאות. אדלשטיין ציין כי בעבר הלא רחוק יהודים ציינו את חנוכה בגלות ולכן נאמר "נס גדול היה שם" ואילו היום, הפעילות המבורכת של המשרד נעשית כאן בישראל, ועל זה נאמר "נס גדול היה פה".

IMG_5313

השר ליצמן הודה ליו"ר הכנסת על ביקורו ושיבח את פעילותו הברוכה בניהול נכון, אחראי וערכי, של עניני הכנסת, תוך שמירת כבודה ומעמדה, וזוכה לגיבוי מצד כל סיעות הבית, שרים וח"כים וכן מנציגויות בינלאומית.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו