גם אבני הכותל בכו: הילד שנפצע קשה בפיגוע השתתף בהדלקת הנרות

יחד עם פרסום נס פך השמן בהדלקת נרות החנוכה כהלכתה, ניתן אמש ברחבת הכותל המערבי פרסום גם לנס הגדול שהתרחש לנאור שליו בן-עזרא הי"ו, אשר נדקר לפני פחות מחודשיים על ידי נער ערבי בן גילו בשכונת פסגת זאב והתאושש מפציעתו באורח פלא

במעמד אלפים נערך אמש טקס הדלקת נר שמיני של חנוכה בכותל המערבי, במעמד הראשון לציון והרב הראשי לישראל, הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א, רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ שליט"א, מפכ"ל המשטרה, רב ניצב רוני אלשיך, מפקד המחוז, ניצב צ'יקו אדרי, מפקד מרחב דוד, דורון תורג'מן ושוטרי העיר העתיקה.

בטקס הדלקת הנר השתתף הנער נאור שליו בן-עזרא, שנפצע באורח קשה מאוד בפיגוע הדקירה בפסגת זאב לפני פחות מחודשיים. נאור הגיע הגיע לכותל המערבי כדי להודות לקדוש ברוך הוא על הנס שפקד אותו עם החלמתו המהירה, בחסדי שמיים.

בבוקר יום חמישי השבוע, ה' בטבת, ייערך ברחבת הכותל המערבי טקס הבר-מצווה המרגש של נאור הי"ו, אשר יחגוג את היכנסו לעול תורה ומצוות על יד אבני הכותל המערבי.

קרא עוד:
[postim]

המפכ"ל אלשיך ריגש אף הוא את הקהל בדברים שנשא, כאשר אמר, "כמה מרגש לחגוג הערב גם עם השוטרים וגם עם נאור היקר, באופן שמאפשר לנו באופן המוחשי ביותר להרגיש, מה המשמעות של מה שאנו עושים יום יום. אנו נמשיך לקדש את החיים ואת משמעותם. מסירות הנפש שלנו, נועדה לאפשר לאזרחי ישראל להוסיף אור, להוסיף שמחה ותוכן לחיים בארץ. הנרות אשר מייצגים את הצד הרוחני של החג, מגיעים הערב לשיא של תוספת אור. מדרגה לאחר מדרגה אנו מוסיפים אור, עד ליום השמיני המייצג את שיאו של החג".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו