נתניהו: "לא לשפוט שוטרים על התמודדות מול מחבלים צמאי דם"

ראש הממשלה שיבח את פעילות החיילים שסיכלו הבוקר את הפיגוע במחסום חווארה • על רקע הידיעות על העמדתו לדין של המאבטח שירה במחבלות סמוך למחנה יהודה, אמר נתניהו: "מהתנסות אישית, המרחק בין פעולה נחושה שמצילה חיים לבין אסון שנגרם בגלל היעדר פעולה, הוא דק מאוד"

"אני מצדיע לחיילים שלנו, לשוטרים וללוחמים. אני מצדיע לכם על הגבורה והנחישות שלכם. אתם מצילים חיים מדי יום ומונעים בפעולתכם אסונות כבדים הרבה יותר" כך אמר ראש הממשלה עם היוודע דבר סיכול הפיגוע הבוקר סמוך למחסום חווארה.

"אני רוצה שתדעו שחרף הניסיונות של גופים שונים לעשות דה-לגיטימציה לחיילי צה"ל – עם ישראל עומד מאחוריכם" אמר ראש הממשלה כהמשך להתקפתו נגד ארגון 'שוברים שתיקה' המוציא את דיבת צה"ל רעה במדינות העולם.

בהתייחסו להחלטת המחלקה לחקירות שוטרים שהורתה שלשום על סגירתו של תיק החקירה נגד החבלן המשטרתי שירה בשתי המחבלות ליד שוק מחנה יהודה בירושלים,אמר נתניהו: "יש גם דבר נוסף שאני מבקש לומר, לא רק כראש ממשלה, אלא גם מהתנסות אישית. אני אומר לכל מי שממהר לשפוט אנשים שנמצאים בלב אירוע סוער מול מחבלים צמאי דם: אל תמהרו לחרוץ דין. העמידו עצמכם במקומם. גם אני הייתי במקומות האלה והמרחק בין פעולה נחושה שמצילה חיים לבין אסון שנגרם בגלל היעדר פעולה, המרחק הזה הוא דק מאוד, לפעמים הוא כחוט השערה. אני אף פעם לא שוכח זאת".

קרא עוד:
[postim]

(אילוסטרציה ראשי: נתי שוחט – פלאש 90)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו