"יהודי לא מענה יהודי": נמשכות הפגנות הימין נגד הטיפול בעצורי דומא • צפו

מאות המפגינים קוראים לרשויות המשפט לעצור את העינויים המופעלים לטענתם כלפי העצורים • "איפה הצדק", "אין ראיות - יש עינויים" ו"חכמים על קטנים", נכתב בשלטים • אבטחה הוצבה סביב ביתו של השופט שהאריך את מעצרם של החשודים

מאות בני אדם הפגינו היום ברחבי הארץ, במחאה על שיטות החקירה בעינויים, המופעלות לטענתם כלפי פעילי הימין הקיצוני שנעצרו בחשד לביצוע פיגוע ההצתה בכפר הפלסטיני דומא בקיץ הקודם, בו נשרפו למוות שלושת בני משפחת דוואבשה.

המפגינים קוראים לרשויות המשפט לעצור את מה שהם מכנים "התעללות בחסרי ישע" המנוגדת לכל חוק. בשלטים שנישאו בהפגנות נכתב בין היתר, "איפה הצדק", "יהודי לא מענה יהודי" ו"חכמים על קטנים". עד כה נוקבו צמיגיהן של שתי ניידות משטרה ומפגין אחד נעצר.

קרא עוד:
[postim]

הערב הוצבה אבטחה סביב ביתו של שופט בית משפט השלום בפתח תקווה, ארז נוריאלי, מחשש לניסיונות לפגוע בחייו, לאחר שהאריך את מעצרם של החשודים בפיגוע ההצתה. "אשם", "שופט נאצי" ו"ציוני ארור", כונה נוריאלי בפרסומים של אנשי ימין רבים ברשתות החברתיות.

(צילום: קבוצת 'מדברים תקשורת')

מוקדם יותר הוארך מעצרם של שני קטינים שנעצרו אמש בהפגנה האלימה שהתקיימה בסמוך לגשר המיתרים בירושלים. מפגין נוסף הושאר במעצר בית ושלושה אחרים שוחררו. שני העצורים חשודים בעבירות של תקיפה, הכשלת שוטר והתפרעות.

(צילום התמונה: יונתן זינדל – פלאש 90)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו