בעקבות הפיגוע בת"א: עלייה של 1,000% בדיווחים למשטרה על אדם חשוד

אולי בניגוד לזמני שגרה, כל מידע שכזה נבדק בקפידה, בתקווה שיוביל לאיתור המחבל המסוכן • "אנו נמנעים במכוון מפרסום פרטים שיש בהם כדי לפגוע במאמצים לשים יד על הרוצח", אומרים במשטרה

ברחבי הארץ נמשך המצוד אחר נשאת מלחם מערערה, שרצח ביום שישי את שמעון רואימי ואת אלון בקל הי"ד ופצע עשרה בני אדם נוספים, בפיגוע הירי ברחוב דיזנגוף בתל אביב.

בשלב מוקדם יחסית, המשטרה ביקשה את עזרת הציבור בחיפושים אחר המחבל שהצליח להימלט מזירת הרצח. מאז הפיגוע ובקשת העזרה נרשמה במוקד 100 של המשטרה, עלייה של לא פחות מ-1,000 אחוזים בדיווחים אודות דמויות חשודות. אולי בניגוד לזמני שגרה, כל מידע שכזה נבדק בתקווה שיוביל לאיתור המחבל המסוכן.

"המטרה המרכזית כרגע הוא מבצע האיתור. אנו נמנעים במכוון מפרסום פרטים שיש בהם כדי לפגוע במאמצים לשים יד על הרוצח, אשר מתנהלים בשיתוף פעולה הדוק עם השב"כ, המוביל את המאמץ המודיעיני", אומרים במשטרה.

קרא עוד:
[postim]

"המשטרה תגברה את כוחותיה בתל אביב והאזור באופן משמעותי כשבשטח פועלים, מסביב לשעון, כוחות גלויים וסמויים, כחלק מהמאמץ למעצר החשוד, להקטנת זמן התגובה לכל תרחיש לשם בטחון התושבים. אנו מבקשים להמשיך ולהישמע להנחיות ולהוראות השוטרים, מאחר ומדובר בחשוד שרמת מסוכנותו גבוהה", נמסר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו