"במקום 'נוגשים'- אנשי אמת ושונאי בצע": מונו חברי סגל הפיקוד החדש

שמונה ניצבים מונו לתפקידי פיקוד בכירים, מפקד חדש הוצב בימ"מ: הסיירת החדשה של אלשיך שתעמוד בשנים הקרובות בראש המשטרה • המפכ"ל: טעות היא לחשוב שמי שישים את עצמו במרכז יגרום לכך שהעלילה של משטרת ישראל תיסוב סביבו...

"אנו נרגשים לגבש סגל פיקוד בכיר חדש למשטרת ישראל, אשר יוביל את הארגון קדימה בשנים הקרובות", כך אמר הבוקר המפכ"ל, רנ"צ רוני אלשיך, בטקס הענקת הדרגות והמינויים שנערך במשרד לביטחון הפנים.

בטקס מונו שמונה ניצבים לתפקידי פיקוד בכירים. כמו כן, מוקדם יותר הבוקר מונה מפקד חדש לימ"מ וכן מפקדים לתחנות נתניה וקדמה.

המפכ"ל העניק שיעור קצר בנביא כשהזכיר כי מקור הביטוי "ניצב" שנקבע עם הקמת המשטרה, היה הפסוק בספר מלכים א' (ד', ז') "ושנים עשר ניצבים על כל ישראל". "מאז, התקן אמנם עלה, אולם ברור כי מקור השם אכן ייצג כבר אז עוצמה של הנהגה" אמר אלשיך.

כהמשך להטמעת משנתו החדשה על המבנה הכללי של המשטרה, אמר המפכ"ל: טעות היא לחשוב שמי שישים את עצמו במרכז יגרום לכך שהעלילה של משטרת ישראל תיסוב סביבו… ההיפך הוא הנכון! דווקא מי שיראה את עצמו חלק ממערכת, אחד מ"משרתי הבית", בית בו כל אחד ואחד מופקד על חלק מתפקודי הבית, ימצא עצמו משפיע ומוביל דווקא משום שהוא פחות עסוק בעצמו.

מינוי סגל פיקוד משטרת ישראל 110116 (2)

"תוספת השררה, אסור שתבלבל אותנו חלילה. כבר לימד אותנו רבן גמליאל: "כמדומין אתם ששררה אני נותן לכם? עבדות אני נותן לכם!" התפיסה העצמית של משרת ציבור, אסור שתישחק, חלילה. אסור לאפשר לשררה שניתנה לנו לצורך מילוי תפקידנו: שירות איכותי לציבור, לשמש לצרכים אחרים וחלילה להכשיל אותנו. סיים אלשיך את מוסריו לניצבים.

קרא עוד:
[postim]

גם השר לבטחון פנים, גלעד ארדן, ציטט מן המקורות היהודיים וביקש מצמרת המשטרה לא להיות 'נוגשים' חלילה, אלא 'אנשי חיל, אנשי אמת ושונאי בצע'.

"אנחנו ממנים כאן היום למעשה את המנהיגים החדשים של משטרת ישראל" אמר ארדן ופירט: שלוש הציפיות העיקריות שלנו מהמשטרה בעת זו: אמון, נוכחות ושירות.

"חובתנו להשיב את אמון הציבור בנו, עלינו להגביר מאד את הנוכחות שלנו בחיי הציבור, ועלינו להעלות את רמת השירות שלנו לציבור, על ידי שיפור המקצועיות והקשבה לציבור שלנו. הנוכחות בחיי הציבור היא גם נוכחות פיזית – במרחב הציבורי. במסגרת זו נשלב הרבה יותר סיורים רגליים באזורים הומי קהל ובמקומות שהציבור זקוק לנו.

"נעמיק את שירותי המשטרה , כאשר אנחנו מכוונים ומכוונים לפתור את הבעיות שמטרידות את הציבור בטריטוריה נתונה, וזאת כפי שהמפכ"ל הציג במפגשיו עם הקצינים ומפקדי התחנות. על-ידי התאמת חליפת השיטור לכל אזור ואזור, על פי צרכיו והשוֹנוּת המאפיינת אותו.

מינוי סגל פיקוד משטרת ישראל 110116 (4)

סבב המינויים הגדול כלל את: תנ"צ אלון אסור הועלה לדרגת ניצב וימונה למפקד מחוז צפון; תנ"צ יעקב (קובי) שבתאי הועלה לדרגת ניצב וימונה למפקד משמר הגבול; תא"ל במיל' צבי (צביקי) טסלר גויס בדרגת ניצב וימונה לראש אגף תכנון וארגון; ניצב זוהר דביר מונה לסמפכ"ל; ניצב עמוס יעקב מונה למפקד מחוז חוף; ניצב משה (צ'יקו) אדרי מונה למפקד מחוז תל אביב; ניצב יורם הלוי מונה למפקד מחוז ירושלים; ניצב דוד ביתן מונה למפקד מחוז דרום; סנ"צ רונן אבניאלי הועלה לדרגת נצ"מ ומונה למפקד תחנת נתניה; סנ"צ חיים סרגרוף הועלה לדרגת נצ"מ ומונה למפקד תחנת קדמה; סנ"צ נ' הועלה לדרגת נצ"מ ומונה למפקד הימ"מ.

פיקוד המשטרה

מינוי סגל פיקוד משטרת ישראל 110116 (6)

מינוי סגל פיקוד משטרת ישראל 110116 (7)

מינוי סגל פיקוד משטרת ישראל 110116 (8)

מינוי סגל פיקוד משטרת ישראל 110116 (9)

מינוי סגל פיקוד משטרת ישראל 110116 (10)

מינוי סגל פיקוד משטרת ישראל 110116 (11)

מינוי סגל פיקוד משטרת ישראל 110116 (12)

מינוי סגל פיקוד משטרת ישראל 110116 (14)

מינוי סגל פיקוד משטרת ישראל 110116 (15)

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הכתבה הזו וביחוד הכותרת שלה היא בושה וחרפה!
להתבטא על שוטרים חילונים בביטוי שמיועד לשופטים שמינה משה רבינו!!

מר שמואל הנכבד, טעות בידך!
הביטוי לא מיועד לשופטים וגם לא לשוטרים
אנשי האמת הם המיועדים לשופטים וגם לשוטרים
מה רע בכך שיאמצו את מידות הטובות שהתורה הקדושה רוצה?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו