סגנית שר החוץ: "ישראל לא תקבל ביקורים רשמיים משבדיה"

"יש מדינות שעוד לא מבינות את איום הטרור העולמי - כמו שבדיה, ששרת החוץ שלה מטיבה להתבטאות באמירות מעוותות שמסרבות לראות את המציאות", אמרה חוטובלי בסיור עם צוערי משרד החוץ בשומרון

סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי, אמרה היום בסיור עם צוערי משרד החוץ בשומרון כי בעקבות התבטאויותיה האנטי-ישראליות החריפות של שרת החוץ השבדית, מרגוט וולסטרום, ישראל החליטה שלא לקבל יותר ביקורים רשמיים משבדיה.

"הטרור העולמי הוא מגיפה שהולכת ומתפשטת, ראינו את זה אתמול באיסטנבול, ראינו את זה בפריז, לצערי יש מדינות שעוד לא מבינות את האיום כמו שבדיה, ששרת החוץ שלה מטיבה להתבטאות באמירות מעוותות שמסרבות לראות את המציאות", אמרה חוטובלי.

סגנית שר החוץ פתחה היום את הסיור של קורס הצוערים לשירות החוץ בשומרון, יחד עם ראש המועצה האזורית, יוסי דגן, כחלק מהרפורמה בתכנית הקורס.

קרא עוד:
[postim]

"ההיכרות של מי שהולכים להיות נציגיה של ישראל בעולם עם המציאות בשטח היא הכרחית, היום תלמדו על מפעל ההתיישבות האדיר שקם כאן, תראו את החשיבות הטופוגרפית של האזור, הדו קיום שקיים באזורי התעשייה, אי אפשר להסביר את ישראל מבלי להיות כאן פיזית", הבהירה חוטובלי.

"משרד החוץ כבר מתכונן לקראת המתקפה הבאה של הפלשתינים נגדנו באו"ם, אנו יודעים שישנן מדינות באירופה שחושבות שסיוע למהלכים חד צדדיים יקדמו כל סוג של תהליך, התשובה שלנו היא ברורה,- תהליכי הבינאום ייתקלו בחומה בצורה מצדנו, שום מהלך חד צדדי נגד ההתיישבות לא ייתן פתח לדיאלוג כלשהוא", אמרה.

היא הוסיפה כי ישראל מחויבת למאבק בטרור ו"לעולם לא ניתן לאף ארגון טרור לשבת כאן לדוגמא, בנקודה האסטרטגית הזאת".

(צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל – פלאש 90)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו