עתניאל: מחבל חדר לבית ורצח בדקירות סכין אם לעיני שלושת ילדיה

אירוע דקירה חמור ביישוב עתניאל לאחר שמחבל ערבי הצליח להסתנן לשטח היישוב • התושבים נקראו להתבצר בבתיהם וצה"ל הטיל סגר על הכפר הסמוך • כוחות גדולים עורכים סריקות על הקרקע ומהאוויר

תושבת היישוב עתניאל, כבת 40, נהרגה בידי מרצח בן עוולה שפרץ לביתה ודקר אותה פצעי מוות. פרמדיקים של מד"א מיהרו עם הפצועה לבית החולים בניסיון להציל את חייה אך למרבה הצער הם נאלצו לקבוע את מותה.

תושבי היישוב הממוקם בדרום הר חברון, הונחו להתבצר בבתיהם ולנעול את הדלתות והחלונות עד לווידוא יציאת המחבל משטח היישוב.

צה"ל הטיל סגר על הכפר הסמוך חירבת כארמה, לשם ככל הנראה נמלט המחבל. חיפושים מסיביים נערכים במרחב כולו בסיוע מסוקים וכוחות קרקע גדולים.

מפקד חטיבת יהודה, אלוף-משנה יריב בן עזרא, יחד עם הכוחות בזירת הפיגוע בעתניאלמפקד חטיבת יהודה, אל"מ יריב בן עזרא, עם הכוחות בזירת הפיגוע בעתניאל

לפני כשעה נעצרה מחבלת חמושה בשער המערבי של קרית ארבע. תושב עירני זיהה ערביה שעוררה את חשדו בשער מערבי של קרית ארבע, הזעיק את החייל בסמוך שיבצע עליה חיפוש ובתיקה נמצא סכין בו תכננה לבצע פיגוע.

בשעת צהריים סוכל בחסדי שמים פיגוע דקירה בכיכר החטיבה. מחבל ערבי הגיע מכיוון חווארה לכיכר החטיבה, שלף סכין לעבר כח צבאי והתקדם לעבר קבוצת החיילים במטרה לפגוע באחד מהם. הכח זיהה אותו ירה לעברו והמחבל נהרג. בחסדי שמים לא נפגע איש מקרב הלוחמים.

(אילוסטרציה: יונתן זינדל – פלאש 90)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו