קורע לב: "אימא, סליחה שברגעים הכי קשים שלך לא הצלחתי לעזור לך"

"איבדתי לא רק אימא, אלא את החברה הכי טובה שלי", ספדה רננה מאיר לאימה שנרצחה אמש בדקירות סכין בפתח ביתם בעתניאל • האלמן הטרי בכה: "שש אוצרות השארת לי לשמור עליהם בשבילך. אבא יקר, אלו היתומים שלך. תן לנו כוח"

בהלוויה אפופת יגון עמוק ורוויית דמע בלתי פוסק, הובאה לפני זמן קצר למנוחות הקדושה דפנה מאיר הי"ד, שנרצחה אמש בפתח ביתה שביישוב עתניאל, בידי מחבל פלסטיני בן עוולה.

הבת הבכורה, רננה בת ה-17 תבלחט"א, הספידה את אימה וקרעה את לבותיהם של כל המשתתפים: "תראי לכמה אנשים אכפת ממך. כמה אנשים באו להלוויה. קשה לי המחשבה שלא נצחק יותר, שלא נריב יותר, שלא תלווי אותי לחופה. סליחה שברגעים הכי קשים שלך לא הצלחתי לעזור לך. איבדתי לא רק אימא אלא את החברה הכי טובה שלי".

האלמן הטרי, נתן מאיר, פנה לנרצחת בקול בוכים ואמר, "שש אוצרות השארת לי לשמור עליהם בשבילך". הוא נשא עיניו לשמיים וקרא: "אבא יקר, היתומים שלי הם היתומים שלך. תן לנו כוח".

קרא עוד:
[postim]

שר החינוך, נפתלי בנט, הספיד גם הוא: "הבאת חיים לכל מקום, שילבת בין רפואה קונבנציונלית לטבעית והבאת חיים לכל חי", אמר. "אנו עומדים מול עם ששולח ילדיו להגן על רוצחים, מול מפלצות אדם המקדשים את המוות. עומדים מול עם שמנהיגיו שמחים על כל אלימות".

בהלוויה השתתפו שורה של רבנים ואישי אישי ציבור נוספים, בהם הרבנים הראשיים לישראל, הגאון רבי דוד לאו והגאון רבי יצחק יוסף שליט"א, יו"ר האופוזיציה, ח"כ יצחק הרצוג, שרת התרבות והספורט, מירי רגב, סגן שר הביטחון, אלי בן-דהן, ח"כ מוטי יוגב מ'הבית היהודי' וח"כ אלעזר שטרן מ'יש עתיד'.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו