נתניהו יוצא לדאבוס: ייפגש עם בכירי קהילת הסייבר הבינלאומית

ראש הממשלה יופיע בפני הפורום הכלכלי העולמי המתקיים בימים אלו ויציג את כלכלת ישראל • המטרה: להרחיב את שיתופי הפעולה בין החברות הללו לבין חברות ישראליות ולעודד השקעות ורכישות בישראל

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יצא מחר לפורום הכלכלי העולמי בדאבוס, בו יופיע בפני הפורום הכלכלי העולמי ויציג את כלכלת ישראל, תוך התמקדות במובילות הטכנולוגית ובמובילות בסייבר. במסגרת נסיעתו, ייפגש עם ראשי מדינות, מנהיגים, ובכירים בתעשייה העולמית.

ראש הממשלה יקיים מפגש ייחודי עם מנכ"לים ובכירים בתעשיית הסייבר העולמית בנושא קידום הגנת הסייבר, בין המשתתפים יהיה יוג'ין קספרסקי, מייסד ומנכ"ל חברת אבטחת המידע הבינלאומית 'מעבדות קספרסקי'.

במפגש יידונו איומי הסייבר למידע ולמערכות פיזיות, והשלכותיהם על ההתפתחות וההטמעה של טכנולוגיות חדשניות. בתוך כך, ייבחנו הסיכונים הכלכליים, החברתיים והאסטרטגיים הכרוכים באיומים אלה, ושיתופי הפעולה הייחודים שנדרשים בין ממשלות למגזר הפרטי כדי להיערך בסייבר באופן שיבטיח את מינוף מהפכת הסייבר לטובת רווחה וצמיחה כלכלית בעולם.

קרא עוד:
[postim]

ראש הממשלה ייפגש גם עם מנכ"לית HP העולמית, מג וויטמן, מייסד ומנכ"ל חברת 'דל', מייקל דל, מנכ"ל חברת UBER, טרוויס קלאניק ובכירים נוספים.

נתניהו יציג את האפשרויות שמדינת ישראל מציעה לחברות רב-לאומיות וישים דגש על המובילות הטכנולוגית של תעשיית היי-טק הישראלית, במטרה להרחיב את שיתופי הפעולה בין החברות הללו לבין חברות ישראליות ולעודד השקעות ורכישות בישראל.

רה"מ נתניהו ימשיך בסבב הפגישות המדיניות וייפגש עם מנהיגים וראשי מדינות ביניהם נשיא ארגנטינה הטרי, מאוריסיו מאקרי וראש ממשלת הולנד, מארק רוטה.

יחד עם ראש הממשלה יצאו לדאבוס מנכ"ל משרד ראש הממשלה, אלי גרונר, ראש המועצה הלאומית לכלכלה, פרופ' אבי שמחון וראש מערך הסייבר הלאומי, ד"ר אביתר מתניה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו