נתניהו: "יש לי מחשבות מהפכניות"

ישיבת הממשלה הבוקר נפתחת בתערוכה של מכון וולקני, השרים זכו לטעימה מרעננת מזנים חדשים של פירות וירקות שפותחו על ידי המכון • ראש הממשלה: "למנף את היכולת הזו ברמה העסקית, הבינלאומית והמדינתית" • הנציגים החרדיים בממשלה משכו ידיהם מתצוגת הפירות שגודלו בהיתר מכירה

"היכולת שלנו להתפרס בעולם, להיות מדינה חזקה, תלויה, ראשית, ביכולתנו הצבאית, אבל שנית, גם ביכולת שלנו ליצור בריתות על בסיס אינטרסים משותפים בתחום החקלאות, בתחום הטכנולוגיה, בתחומים רבים אחרים. את זה אנחנו מפתחים ללא הרף, והדבר נותן את פירותיו, כפי שאתם רואים כאן" כך אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה שנחוגה סביב שולחן פירות.

לרגל ט"ו בשבט שיחול הערב, הציג מנהל מכון וולקני, פרופ' יורם קפולניק, לראש הממשלה ולשרי הממשלה את פיתוחי המחקר החקלאי: זנים חדשים של פירות וירקות שפותחו על ידי המכון.

בתערוכה הוצגו פירות הפיתוח והטכנולוגיה הישראלית בשנים האחרונות בתחומי השבחת הטעם, הארכת חיי המדף, איכות התוצרת והנגשת הפירות והירקות לציבור הרחב. כידוע, התוצרת החקלאית הישראלית כובשת את העולם וזוכה לשבחים במדינות רבות. חלק מן הפירות שהוצגו עוד נמצאים בשלבי פיתוח וחלקם החלו להימכר בשווקים לאחרונה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני גאה מאוד בחקלאות הישראלית ובפיתוחים שבאים ממכון וולקני, ביצירתיות בלתי רגילה שיש לחקלאי ישראל – זה כוח עולמי. אני נוכחתי בזה באקספו [במילאנו] וגם עכשיו בדאבוס. מדינות באות מכל היבשות, ורוצות ליהנות מהחידושים שלנו, שלכם.

"יש לי מחשבות מהפכניות כיצד למנף את היכולת הזו ברמה העסקית, הבינלאומית והמדינתית. לצורך כך אני מעוניין לעשות שותפויות בין מכון וולקני לבין מדינות שמעוניינות בכך ולהגדיל עד מאוד את הפעילות שלכם, גם ברמה הלאומית וגם ברמה הבינלאומית. זה כוח גדול למדינת ישראל, זו ברכה גדולה במיוחד בט"ו בשבט, אז תודה רבה לכם. חג שמח".

צילומים: עמוס בן גרשום – לע"מ
תצוגת מכון וולקני טו בשבט תשעו 1

תצוגת מכון וולקני טו בשבט תשעו 2

תצוגת מכון וולקני טו בשבט תשעו 3

תצוגת מכון וולקני טו בשבט תשעו 4

תצוגת מכון וולקני טו בשבט תשעו 5

תצוגת מכון וולקני טו בשבט תשעו 6

תצוגת מכון וולקני טו בשבט תשעו 7

תצוגת מכון וולקני טו בשבט תשעו 8

תצוגת מכון וולקני טו בשבט תשעו 9

תצוגת מכון וולקני טו בשבט תשעו 10

תצוגת מכון וולקני טו בשבט תשעו 11

תצוגת מכון וולקני טו בשבט תשעו 12

תצוגת מכון וולקני טו בשבט תשעו 13

תצוגת מכון וולקני טו בשבט תשעו 14

תצוגת מכון וולקני טו בשבט תשעו 15

תצוגת מכון וולקני טו בשבט תשעו 16

תצוגת מכון וולקני טו בשבט תשעו 17

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מחילול שנת השמיטה לא תצא להם שום ברכה. סליחה אדוני המהפכן…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו