אכזבה ירושלמית: השלג ירד אך לא נערם; הלימודים מתקיימים כסדרם

רמת הגולן, מרום הגליל, גוש עציון והרי השומרון התכסו במעטה לבן, אך ירושלים וסביבותיה ואפילו צפת – נאלצו להסתפק בפתיתים בלבד

השלג המובטח, לו ייחלו ילדי ירושלים, הגיע הלילה בכמות קטנה מהצפוי ולא נערם על הקרקע, לאכזבתם של רבים. על פי התחזיות, גם במהלך היום לא צפוי להיערם שלג. הלימודים בעיר בכל מוסדות החינוך, הגנים, המעונות והמשפחתונים, מתקיימים היום כסדרם.

גם בסביבות ירושלים ירדו הפתיתים הלבנים אך לא כיסו את הקרקע. בהר אדר וביישובי פרוזדור ירושלים ירדו הלילה והבוקר ממטרי שלג קל. גם באזור דרום הר חברון, המרוחק יותר, ירד שלג קל שלא נערם על הארץ. הלימודים בכל האזור מתקיימים כסדרם.

מי כן זכה במנת שלג נכבדה? תושבי קריית ארבע וגוש עציון, הגבוהים כ-950 מטרים מעל פני הים. שם החלה ירידת השלג עוד אתמול בבוקר והיא צפויה להימשך לפחות עד מחר. גם בהרי השומרון ירד שלג משמעותי שנערם לגובה של כמה סנטימטרים.

קרא עוד:
[postim]

בצפון נערם השלג ביישובי רמת הגולן ומרום הגליל. שלג קל ירד גם בצפת וביישובים נוספים רבים באזור. עד כה לא נמסר על שיבושים בתחבורה או בלימודים. בהמשך היום ייתכן שלג קל גם בהרי הכרמל, הגלבוע והנגב.

שלג בצפת, הבוקר (צילום: מלך גרסטל)
 

הגשמים במרכז הארץ יתמעטו החל ממחר בבוקר והשלג ייפסק כליל לאחר מכן בשעות הצהריים. הקור העז יישאר ללא שינוי עד ליום חמישי, אז תחל עלייה הדרגתית בטמפרטורות, אך עדיין יהיה קר מאוד לפחות עד שבת. בלילות הקרובים תיתכן קרה בחלקים נרחבים בארץ.

(צילום: נתי שוחט – פלאש 90)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו