חמאס מאשר: 7 פעילי הזרוע הצבאית נהרגו בקריסת מנהרה

האירוע החריג מעלה מחדש לסדר היום את איום המנהרות בעזה ומלמד על הכנותיו הבלתי פוסקות של הארגון לעימות מחודש עם ישראל, ייתכן שכבר בקרוב

יומיים לאחר תחילת שטף הדיווחים על קריסת המנהרה בצפון העיר עזה, מאשר ארגון הטרור חמאס כי 7 מפעילי הזרוע הצבאית שלו נהרגו בקריסה, שהתרחשה בעקבות מזג האוויר הסוער.

האירוע החריג מעלה מחדש לסדר היום את איום המנהרות בעזה ומלמד על הכנותיו הבלתי פוסקות של הארגון לעימות מחודש עם ישראל, ייתכן שכבר בקרוב.

השבוע דווח בחדשות 10 כי תושבים ביישובי עוטף עזה מתלוננים על התגברות משמעותית ברעשי החפירה מתחת לבתיהם – מה שעשוי בהחלט להיות חפירת מנהרות שישמשו את המחבלים לחדירה ותקיפה מרובת נפגעים, רח"ל.

קרא עוד:
[postim]

“הרעש התחזק ואמרתי לאמא שלי – ז זה לא משהו רגיל”, סיפרה נערה שגרה באחד היישובים. “הרגשנו כאילו מישהו פורץ את הבית, כאילו הוא כבר כאן”. תושבת אחרת סיפרה: “התחלנו לשמוע כאילו פוקעים את הבטון הרגשנו שהבטון מתרומם. שמענו ‘בומים’ ודפיקות חזקות מתוך המטבח”.

החרדה בעוטף עזה התגברה עוד קודם לכן, בעקבות תדרוך שמסר קצין בכיר בצה”ל לראשי היישובים ובו סיפר כי חמאס שיקם לחלוטין את מערך המנהרות, שנהרס במבצע ‘צוק איתן’ לפני כשנה וחצי.

(צילום ארכיון: עבד רחים ח'טיב – פלאש 90)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו